zamówienie na:

Dostawa oleju opałowego do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Łasin

zamawiający: Miasto i Gmina Łasin
tryb zamówienia: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
nr sprawy: ZPU.271.5.2013.PN
wartość: poniżej 200.000 euro
termin składania ofert: 10 września 2013  12:00
wynik postępowania: Uprzejmie informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 907), w trybie przetargu nieograniczonego na: „Dostawę oleju opałowego do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Łasin”, została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez Wykonawcę: Firmę „TANK” Sp. J. W. Konczalski, M. Konczalski, ul. Chrzanowskiego 11, 87 – 100 Toruń Oferta została złożona zgodnie ze SIWZ. Oferent spełnia wymagane warunki i załączył wymagane dokumenty. Cena brutto za przedmiot zamówienia: 380.000,00 zł Cena brutto za 1 litr – 3,80 zł Oferta jest najkorzystniejsza cenowo. Kryterium wyboru – cena 100 %. Ilość punktów w kryterium cena: 100,00 pkt  




ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (99kB) pdf


______________

Dostawa oleju opałowego do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Łasin
Numer ogłoszenia: 174853 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łasin , ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4665043, faks 056 4665046.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Łasin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa oleju opałowego w ilości szacunkowej ok. 100.000 litrów na koszt Wykonawcy do n/w budynków szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Łasin a)Szkoła Podstawowa w Szonowie - pojemność zbiornika: 5 tys. litrów, b)Szkoła Podstawowa w Wydrznie - pojemność zbiornika: 10 tys. litrów, c)Szkoła Podstawowa w Zawdzie - pojemność zbiornika: 5 tys. litrów, d)Gimnazjum Nr 2 w Jankowicach - pojemność zbiornika: 8 tys. litrów. 2. Typ i ilość urządzeń grzewczych zamontowanych w szkołach na terenie gminy Łasin ogrzewanych olejem opałowym: a)Szkoła Podstawowa w Szonowie - kocioł firmy MAKUS o mocy cieplnej 170 kW - 1 szt., b)Szkoła Podstawowa w Wydrznie - kocioł firmy VIESSMANN o mocy cieplnej 270 kW - 1 szt., c)Szkoła Podstawowa w Zawdzie - kocioł firmy MAKUS o mocy cieplnej 170 kW - 1 szt., d)Gimnazjum Nr 2 w Jankowicach - kocioł firmy VIESSMANN o mocy cieplnej 220 kW - 1 szt. 3. Olej opałowy do szkół będzie zamawiany jednorazowo w ilości ok. 6 - 18 tys. litrów. Drogi dojazdowe do szkół są drogami asfaltowymi (drogi krajowe, wojewódzkie, powiatowe).Istnieją ograniczenia dotyczące wjazdu na place szkolne (wąskie bramy, niedostatecznie utwardzone place). Swobodnie na place może wjechać cysterna o poj. do 18 tys. litrów. Do rozładunku oleju potrzebna jest pompa. 4. Olej opałowy winien posiadać maksymalnie wybrane cechy i parametry określone w SIWZ. 5. Szacunkowa wielkość zamówienia określona na ok. 100.000 litrów może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego związanych z warunkami atmosferycznymi. 6. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia atestu, świadectwa lub certyfikatu jakości surowca do każdej partii oleju, jako załącznika do faktur. Zamawiający w obecności Wykonawcy ma prawo pobierać próbkę dostarczonego oleju i zabezpieczyć ją. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania kontroli każdej partii oleju przez odpowiednie jednostki badawcze. W przypadku stwierdzenia parametrów spalania niezgodnych z wymaganiami określonymi w SIWZ koszt badania pokrywa Wykonawca. 8. W przypadku dostaw oleju opałowego niespełniającego parametrów określonych w pkt I.4, naliczane będą kary umowne, zgodnie z §9 załączonego projektu umowy - Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 9. Zapłata za dostarczony olej opałowy nastąpi po dokonaniu dostawy, przelewem w ciągu 14 dni od doręczenia faktury. 10. Termin dostawy oleju - dostawa następować będzie w ciągu trzech dni roboczych, od zawiadomienia Wykonawcy faxem oraz podania przez Wykonawcę faxem ceny 1 litra oleju opałowego danej dostawy w dniu złożenia zamówienia oraz podania terminu dostawy. Podana przez Wykonawcę i zatwierdzona przez Zamawiającego cena z dnia zamówienia jest ceną zakupu i nie może ulec zmianie. Dostawa winna być zrealizowana w godzinach od 8:00 do 14:00. 11. Marża określona przez Wykonawcę w ofercie (Załącznik Nr 1 do SIWZ) do ceny netto 1 litra oleju opałowego w czasie realizacji usługi jest stała i nie może ulec zmianie. Zmianie ulegać może tylko udokumentowana przez Wykonawcę cena zakupu netto 1 litra oleju opałowego w rafinerii. 12. Upust określony przez Wykonawcę w ofercie (Załącznik Nr 1 do SIWZ) od ceny brutto 1 litra oleju opałowego w czasie realizacji usługi jest stały i nie może ulec zmianie. 13. Podstawę do wystawienia faktur za daną partię oleju będą stanowiły druki WZ podpisane przez upoważnioną osobę. Druki WZ będą jednocześnie pokwitowaniem ilości dostarczonego oleju. 14. Faktury i druki WZ wystawiane winny być na poszczególne szkoły wg wzoru: a) Miasto i Gmina Łasin - Szkoła Podstawowa w Szonowie, Szonowo 81, 86 - 320 Łasin, NIP 876-22-46-666, b) Miasto i Gmina Łasin - Szkoła Podstawowa w Wydrznie, Wydrzno 9, 86 - 320 Łasin, NIP 876-22-46-666, c) Miasto i Gmina Łasin - Szkoła Podstawowa w Zawdzie, Zawda 14, 86 - 320 Łasin, NIP 876-22-46-666, d) Miasto i Gmina Łasin - Gimnazjum Nr 2 w Jankowicach, Jankowice 18, 86 - 320 Łasin, NIP 876-22-46-666.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.000,00 zł (słownie: osiemtysięcyzłotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje dostawy oleju opałowego w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia polegające na dostawie oleju opałowego - Załącznik Nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wynikające z SIWZ 1. Druk FORMULARZ OFERTOWY - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Druk OŚWIADCZENIE - załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Druk WYKAZ WYKONANYCH LUB WYKONYWANYCH DOSTAW W CIĄGU OSTATNICH __ LAT - załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty o których mowa w pkt V.2) winny być złożone przez każdego Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tylko wtedy, gdy będzie to konieczne z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć i które nie będą zależne od stron umowy. Zmiana postanowień umowy będzie możliwa w terminie jednego miesiąca od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniającej taką zmianę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2, 86 - 320 Łasin, pok. 28b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2, 86 - 320 Łasin, pok. 20 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: środki własne.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

Pliki do pobrania :

metryczka


Opublikował: Bartosz Żmuda (2 września 2013, 12:40:54)

Ostatnia zmiana: Bartosz Żmuda (18 września 2013, 13:03:20)
Zmieniono: ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1391