zamówienie na:

Wykonanie usługi w zakresie szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie Pomysł na aktywność

zamawiający: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasinie
tryb zamówienia: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
nr sprawy: ZPU 1/2014
wartość: wartość nieprzekraczająca 207 000 euro
termin składania ofert: 1 kwietnia 2014  12:00
wynik postępowania: Niniejszym informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) o wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na: Wykonanie usługi w zakresie szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie „Pomysł na aktywność” została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez: Centrum Edukacyjne „EURO” Janina Maleszka ul. Bydgoska 11 86-300 Grudziądz uzyskując 100 punktów w jedynym kryterium „cena”. Wykonawca spełnił postawione przed nim warunki podmiotowe i przedmiotowe, a jego ofercie została przyznana największa ilość punktów.  




ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (77kB) pdf
______________________________________


__________________________________



Wykonanie usługi w zakresie szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie Pomysł na aktywność

Numer ogłoszenia: 60857 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasinie , ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 466 47 12, faks 56 466 47 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie Pomysł na aktywność.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE SZKOLENIA/KURSY DLA 52 OSÓB, A W TYM: A. Szkolenia dla 2 osób na n.w. kursach - termin wykonania od 01 maja do 30 czerwca 2014r.: 1)Kurs pracownika administracyjnego z obsługą komputera 100h dla 2 Beneficjentów Ostatecznych (dalej zwanych BO) w terminie od 01 maja do 30 czerwca 2014r. Celem kursu jest przygotowanie do wykonywania pracy w charakterze pracownika administracyjno-biurowego. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r., poz. 186 z późn. zm.) (zwane dalej Rozporządzeniem MEN). 2)Poradnictwa zawodowego w celu przygotowania do podjęcia stażu/zatrudnienia dla 2 BO w wymiarze 8h zajęć grupowych w okresie od 01 maja do 30 czerwca 2014r. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 3)Pośrednictwa pracy jako wsparcie ułatwiające wejście na rynek pracy dla 2 BO w wymiarze 8h zajęć grupowych w okresie od 01 maja do 30 czerwca 2014r. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. B.Szkolenie dla 27 osób na n.w. kursach - termin wykonania od 01maja do 31 sierpnia 2014r.: 1)Kurs operatora koparko-ładowarki - wszystkie typy, klasa III, liczba godzin 202 h (teoria i praktyka) dla 5 BO. Program szkolenia powinien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. (Dz. U. nr 118, poz.1263) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych oraz zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie na prowadzenie szkoleń dla operatorów koparko-ładowarek. Wymagane dokumenty potwierdzające uzyskane kwalifikacje w zawodzie operatora koparko-ładowarek: Książka Operatora Maszyn Roboczych oraz Świadectwo wydane przez IMBiGS w Warszawie, po ukończeniu szkolenia i zdaniu egzaminów. 2)Kurs na wózek jezdniowy z bezpieczną wymianą butli gazowych propan - butan, łącznie 67h (w tym: 47h teoria, 20h praktyka) dla 3 BO Celem szkolenia w zakresie obsługi wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowych propan butan jest nabycie uprawnień do obsługi wózków jezdniowych. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 3)Kurs magazyniera (40h) z obsługą wózków jezdniowych z bezpieczną wymiana butli gazowych propan - butan (67h: 47h teoria, 20h praktyka), łącznie 107 h dla 7 BO Celem szkolenia magazyniera jest przyuczenie do wykonywania pracy na stanowisku magazyniera oraz nadzorującego pracę magazynu poprzez nabycie umiejętności w zakresie: organizacji pracy w magazynach, poznanie podstaw zagospodarowania magazynu i technologii magazynowania, prowadzenia dokumentacji magazynowej, obiegu dokumentów i towarów w magazynie, obsługi programów magazynowych. Celem szkolenia w zakresie obsługi wózka jezdniowego z bezpieczną wymiana butli gazowych propan butan jest nabycie uprawnień do obsługi wózków jezdniowych. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 4)Kurs spawacza metodą MAG (135)- 145h(teoria i praktyka) dla 2 BO Program szkolenia powinien być zgodny z wytycznymi nr W-07/IS-02 opracowanymi przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. Wymagane dokumenty: Książka Spawacza oraz Certyfikat wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach po ukończeniu szkolenia i zdaniu egzaminów. 5)Kurs - rusztowania budowlano - montażowe, metalowe (80h: 48h teoria, 32h praktyka) wraz z kursem ogólnobudowlanym(120h: teoria 40h, praktyka 80h), łącznie 200 h dla 3 BO Program szkolenia powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń mechanicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) oraz zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Wymagane dokumenty: Książka Operatora Maszyn Roboczych oraz Świadectwo Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego po ukończeniu szkolenia i zdaniu egzaminów, a w przypadku kursu ogólnobudowlanego zaświadczenie zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 6)Kurs ogrodnika terenów zielonych 60h(teoria 24 h, praktyka 36h). Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się na terenie miasta i gminy Łasina dla 6 BO. Miejsce zajęć praktycznych i teoretycznych wskazuje Wykonawca. Celem szkolenia jest wyposażenie w wiadomości i wykształcenie umiejętności niezbędnych do wykonywania prac ogrodniczych przy zakładaniu i pielęgnowaniu terenów zieleni oraz do zaprojektowania i zagospodarowania zielenią ogrodów. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 7)Kurs operatora pił mechanicznych do ścinki drzew w zakresie III klasy uprawnień 44h (32h, 12h praktyki) dla 1 BO Program szkolenia zgodny z Rozporządzeniem ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych , budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263) oraz zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Wymagane dokumenty: Książka Operatora Maszyn Roboczych wydanych przez IMiBS w Warszawie. C.Szkolenie dla 23 osób na n/w kursach - termin wykonania od 08 września do 05 grudnia2014r.: 1)Profesjonalny sprzedawca z modułami Podstawowych Zagadnień Higieny (10h), obsługą kas i urządzeń fiskalnych (16h), BHP (8h), teoria sprzedawcy (24h) i praktyki (120h), łącznie 178h dla 6 BO Kurs powinien obejmować następujące zagadnienia: skuteczne techniki sprzedaży, standardy obsługi klienta, negocjacje handlowe. praktyki powinny odbywać się w odpowiednich miejscach dla tego rodzaju kursu. Program szklenia powinien być zgodny z przepisami obowiązującego prawa. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 2)Kurs grafika komputerowego, łącznie 100h dla 1 BO Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy w zawodzie grafika komputerowego. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 3)Kurs małej gastronomii (40 h teorii, 120 h praktyki) dla 9 BO Celem szkolenia jest nabycie podstawowych umiejętności niezbędnych do wykonywania zawodu kucharza małej gastronomii. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 4)Opiekuna-ki osób starszych i dzieci, 160 h (40h teorii, 120 h praktyk w przedszkolu oraz w szpitalu-Domu Pomocy Społecznej) dla 4 BO Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczy do pełnienia roli opiekuna osoby starszej, dziecka. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 5)Kurs fryzjerstwa 160h(teoria 40h, praktyka 120) dla 2 BO Zajęcia praktyczne winny odbywać się w zakładach fryzjerskich bądź w miejscu spełniającym wymogi dla kursu. Celem kursu jest nabycie umiejętności pielęgnacji i stylizacji włosów, organizacji salonu fryzjerskiego. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 6)Kurs pracownika administracyjnego z obsługą komputera 100h dla 1 BO Celem kursu jest przygotowanie do wykonywania pracy w charakterze pracownika administracyjno-biurowego. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. D.Szkolenie dla 52 osób na n.w. kursach - termin wykonania od 01 maja do 09 grudnia 2014r.: 1)Trening kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 40h w okrasie od 01 maja do 09 grudnia 2014r. dla 52 BO, przy czym w każdym miesiącu musi odbyć się 5h zajęć, Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 2)Zajęcia z doradcą zawodowym-trenerem pracy w zakresie aktywnego poszukiwania pracy w wymiarze 40h w okrasie od 01 maja do 09 grudnia 2014r. dla 52 BO, przy czym w każdym miesiącu musi odbyć się 5h zajęć, Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 2.W RAMACH REALIZACJI ZAMÓWIENIA WYKONAWCA POWINIEN: 1)zapewnić dowóz 46 uczestników szkoleń-kursów, w tym osób niepełnosprawnych spod budynku Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łasinie na miejsce szkoleń-kursów, jak również powrót z miejsca szkolenia przed budynek siedziby MGOPS w Łasinie. Szkolenia-kursy powinny odbywać się nie dalej niż w odległości 40 kilometrów od Łasina. W przypadku kursu ogrodnik terenów zielonych zajęcia praktyczne i teoretyczne dla 6 osób winny odbywać się na terenie miasta i gminy Łasina.Miejsce zajęć praktycznych i teoretycznych wskazuje Wykonawca. 2)prowadzić szkolenia w dniach od poniedziałku do soboty, od godz. 9.00 w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin dydaktycznych dziennie (godz. dydaktyczna=45 minut); 3)ubezpieczyć osoby skierowane na szkolenia-kursy; 4)pokryć koszt niezbędnych badań koniecznych do odbywania kursu zawodowego. Koszty badań należy wliczyć w koszt szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu. Uczestnicy kursu przed przystąpieniem do zajęć powinni zostać skierowani przez Wykonawcę na niezbędne badania; 5)zapewnić opiekuna podczas przewozu osób na badania lekarskie i podczas powrotu z tych badań; 6)zapewnić zestaw materiałów pomocniczych, w tym podstawowe materiały piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek, tj. zeszyt i długopis oraz dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia i przygotowania do egzaminu końcowego. Materiały szkoleniowe powinny być opatrzone w logo, zgodnie z wytycznymi oznaczenia projektu PO KL, po zakończeniu szkolenia materiały te przejdą na własność każdego uczestnika; 7)udostępnić uczestnikom kursów odzież ochronną i obuwie, jeżeli tego wymaga specyfika kursu; 8)prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia-kursu (w tym: dziennik zajęć zawierający dane dotyczące wymiaru godzin, tematów zajęć, listy obecności uczestników, protokoły egzaminacyjne, rejestr certyfikatów i świadectw ukończenia szkoleń-kursów, dokumentację zdjęciową itp.); 9)zapewnić lokal w celu odbywania zajęć teoretycznych i praktycznych poszczególnych szkoleń-kursów dla 52 osób; 10)z wyłączeniem osób objętych kursami/szkoleniami określonymi w niniejszym Rozdziale ust. 1 lit. A pkt 2 i 3 oraz ust. 1 lit. D pkt 1 i 2 - zapewnić pełne wyżywienie - obiad jednodaniowy, bufet kawowy dla 52 uczestników pozostałych szkoleń-kursów zawodowych; 11)dostarczyć Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia/kursu w terminie 5 dni roboczych od daty zakończenia listy obecności, protokoły egzaminacyjne wraz z kserokopią wydanych zaświadczeń, świadectw, rejestry certyfikatów itp.; 12)niezwłocznie poinformować Zamawiającego o wszelkich zmianach mających wpływ na przebieg realizacji szkolenia; 13)przekazać Zamawiającemu po zakończeniu szkoleń-kursów: a)imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenie, b)imienny wykaz osób, które nie ukończyły szkolenia, 13)potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu-szkolenia; 14)udostępnić Zamawiającemu na jego żądanie dokumenty dotyczące etapu w realizacji szkoleń-kursów; 15)poddać się kontroli dokonywanej przez Zamawiającego lub przez Instytucję Wdrażającą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji projektu systemowego Pomysł na aktywność. 3.W RAMACH REALIZACJI ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO: 1)świadczenia usług przez wykładowców i instruktorów posiadających odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia szkoleń-kursów; 2)bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności na szkoleniu-kursie osób skierowanych; 3)umieszczenia obowiązujących logotypów zgodnie z wytycznymi PO KL na dokumentach dotyczących realizacji szkoleń-kursów; 4)umieszczania informacji na budynkach i pomieszczeniach szkoleniowych o prowadzeniu projektu systemowego Pomysł na aktywność; 5)prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych kierowanych do opinii publicznej, informujących o finansowaniu realizacji projektu systemowego pn. Pomysł na aktywność przez Unię Europejską zgodnie z wytycznymi oznaczania projektu PO KL.; 6)informowania uczestników Projektu pn. Pomysł na aktywność o współfinansowaniu Projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4.INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA: 1)czas trwania egzaminu nie może być ujęty w liczbie godzin programu kursu; 2)w okresie trwania zajęć teoretycznych i praktycznych Wykonawca ma obowiązek zapewnić kursantom warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 3)zamawiający ma prawo wnieść uwagi do przedstawionego w dniu podpisania umowy harmonogramu szkoleń, które Wykonawca winien uwzględnić. Harmonogram szkoleń/kursów winien być uzgodniony przez obie strony; 4)do umowy wykonawca dołącza w dniu podpisania umowy harmonogramy zajęć, z wyszczególnieniem wykładowców i instruktorów prowadzących zajęcia, terminy oraz miejsce odbywania zajęć; 5)wszystkie szkolenia i zajęcia praktyczne winny być prowadzone przez wykładowców i instruktorów posiadających odpowiednie wykształcenie kierunkowe oraz doświadczenie w realizacji szkoleń i treningów; 6)usprawiedliwienia nieobecności uczestników może dokonać jedynie przedstawiciel Zamawiającego na podstawie dostarczonych mu dokumentów; 7)Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety badającej poziom zadowolenia słuchaczy, która stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy dla osób biorących udział w szkoleniach oraz odrębnej ankiety badającej poziom zadowolenia uczestników..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi: 1)zawiadomienie w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2014 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013 r., poz. 674 z późn. zm.) o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wraz z aktualizacją na 2014 rok prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, 2)potwierdzenie, że podmiot prowadzący szkolenia określone w § 23 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) (zwane dalej RMG) w zakresie kursów operatora koparko-ładowarek - wszystkie typy, kl. III, operatora pił mechanicznych do ścinki drzew - wszystkie typy, klasa III, rusztowania budowlano- montażowe, metalowe spełnia wymagania określone w § 25 (RMG) - wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizowane zostało w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu n/w szkoleń/kursów: a)kurs pracownika administracyjnego z obsługą komputera, b)poradnictwo zawodowe, c)pośrednictwo pracy, d)kurs koparko-ładowarki wszystkie typy, klasa III, e)kurs na wózek jezdniowy z bezpieczną wymianą butli gazowych propan - butan, f)kurs magazyniera z obsługą wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowych propan- butan, g)kurs spawacza metodą MAG(135), h)kurs rusztowania budowlano- montażowe, metalowe wraz z kursem ogólnobudowlanym, i)kurs ogrodnika terenów zielonych, j)kurs operatora pił mechanicznych do ścinki drzew w zakresie III klasy uprawnień, k)profesjonalny sprzedawca z modułami Podstawowych Zagadnień Higieny, obsługą kas i urządzeń fiskalnych, BHP, teorii, praktyki, l)kurs- grafik komputerowy, m)kurs małej gastronomii, n)opiekun osób starszych i dzieci, o)kurs fryzjerstwa, p)trening kompetencji i umiejętności społecznych, q)zajęcia z doradcą zawodowym-trenerem pracy w zakresie aktywnego poszukiwania pracy, wraz z podaniem dat wykonania szkoleń-kursów, podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie (poświadczenia, referencje, protokoły odbioru itp.). Druk wykazu zrealizowanych szkoleń/kursów stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie i wykaz, z którego będzie wynikać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do przeprowadzenia każdego z niżej wymienionych szkoleń-kursów: a)kurs pracownika administracyjnego z obsługą komputera, b)poradnictwo zawodowe, c)pośrednictwo pracy, d)kurs koparko-ładowarki wszystkie typy, klasa III, e)kurs na wózek jezdniowy z bezpieczną wymianą butli gazowych propan - butan, f)kurs magazyniera z obsługą wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowych propan- butan, g)kurs spawacza metodą MAG(135), h)kurs rusztowania budowlano- montażowe, metalowe wraz z kursem ogólnobudowlanym, i)kurs ogrodnika terenów zielonych, j)kurs operatora pił mechanicznych do ścinki drzew w zakresie III klasy uprawnień, k)profesjonalny sprzedawca z modułami Podstawowych Zagadnień Higieny, obsługą kas i urządzeń fiskalnych, BHP, teorii, praktyki, l)kurs- grafik komputerowy, m)kurs małej gastronomii, n)opiekun osób starszych i dzieci, o)kurs fryzjerstwa, p)trening kompetencji i umiejętności społecznych, q)zajęcia z doradcą zawodowym-trenerem pracy w zakresie aktywnego poszukiwania pracy, wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Druk oświadczenia i wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


 III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:


inne dokumenty

poświadczenia, referencje, protokoły odbioru itp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1)w zakresie przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, z powodu wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia pochodzącego z zewnątrz, którego skutków nie dało się przewidzieć ani zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, 2)w innym zakresie niż przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy, z powodu: a)zmiany przepisów, które mają wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, b)zmiany podwykonawców, przy udziale których Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy, wskazanych w załączniku nr 3 do umowy, c)zmian w harmonogramie szkoleń-kursów wynikających z ewentualnych zmian w Projekcie systemowym pn. Pomysł na aktywność. 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany konkretnych uczestników szkolenia oraz rodzajów szkoleń spośród objętych SIWZ lub rezygnację z danego szkolenia-kursu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 86- 320 Łasin, ul. Radzyńska 2, pokój nr 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 86- 320 Łasin, ul. Radzyńska 2, pokój nr 14..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Pomysł na aktywność realizowanego przez MGOPS w Łasinie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany w ramach PO KL Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

Pliki do pobrania:

metryczka


Opublikował: Bartosz Żmuda (21 marca 2014, 14:12:24)

Ostatnia zmiana: Bartosz Żmuda (17 kwietnia 2014, 11:42:30)
Zmieniono: ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1239