zamówienie na:

Przebudowa pomieszczeń po byłej szkole w miejscowości Przesławice na trzy lokale mieszkalne

zamawiający: Miasto i Gmina Łasin
tryb zamówienia: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
nr sprawy: ZPU.271.2.2014.PN
wartość: nieprzekraczająca 5 186 000 euro
termin składania ofert: 15 maja 2014  12:00
wynik postępowania: Niniejszym informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) o wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na: „Wykonanie przebudowy pomieszczeń po byłej szkole w miejscowości Przesławice na trzy lokale mieszkalne” została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez: Zakład Remontowo-Budowlany REM-BUD sp. j. ul. Dąbrowskiego 15 86-300 Grudziądz uzyskując 100 punktów w jedynym kryterium „cena”. Wykonawca spełnił postawione przed nim warunki podmiotowe i przedmiotowe, a jego ofercie została przyznana największa ilość punktów.  








________________________________

Łasin: Przebudowa pomieszczeń po byłej szkole w miejscowości Przesławice na trzy lokale mieszkalne
Numer ogłoszenia: 94559 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łasin , ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4665043, faks 056 4665046.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń po byłej szkole w miejscowości Przesławice na trzy lokale mieszkalne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania: Przebudowa pomieszczeń po byłej szkole w miejscowości Przesławice na trzy lokale mieszkalne. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi: 1)projekt budowlano wykonawczy w branżach: a)budowlanej, b)sanitarnej, c)elektrycznej, 2)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 3)przedmiar robót. 2.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1)wykonanie robót budowlanych wewnętrznych (stolarka okienna i drzwiowa, posadzki, ściany działowe, instalacja wentylacyjna, instalacja elektryczna, domofonowa, RTV i telefoniczna, instalacja wodnokanalizacyjna, ułożenie płytek ceramicznych, wykończenie ścian i sufitów z malowaniem), 2)dostawę i montaż armatury sanitarnej (biały montaż), 3)remont części dachu. 3.W ramach realizacji zamówienia do obowiązków wykonawcy należy: 1)sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót oraz projektu organizacji robót, 2)przygotowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego w układzie miesięcznym, 3)urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, 4)załatwienie formalności i podłączenie mediów dla potrzeb budowy, 5)zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, 6)przeprowadzenie niezbędnych badań i prób związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, 7)przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót, 8)opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, 9)przestrzeganie przepisów z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami, 10)zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 11)wywóz i zagospodarowanie odpadów, materiałów pochodzących z rozbiórki, demontażu i wyburzenia. 4.W celu prawidłowego przygotowania oferty (cena ofertowa będzie miała charakter ryczałtowy i nie będzie podlegać zmianom przez cały okres trwania umowy, chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac) wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej. 5)Zamawiający informuje, iż załączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót należy traktować jako poglądowe i ułatwiające Wykonawcy identyfikację robót budowlanych. Dla ustalenia prawidłowej ilości i rodzaju robót na potrzeby sporządzenia oferty, zamawiający, oprócz przeprowadzenia wizji lokalnej, prosi o analizę pozostałych składników dokumentacji projektowej (projektu budowlano-wykonawczego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych). 6.W dokumentacji projektowej nazwy własne (pochodzenie, producent, itp.) przywołane zostały dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny powinien posiadać te same cechy fizyczne co wyrób wskazany w dokumentacji projektowej, a jego parametry jakościowe nie powinny być gorsze od wskazanego w dokumentacji. 7.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości wykonania przedmiotu zamówienia na okres 3 lat od daty podpisania końcowego protokołu odbioru..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.10.00-9, 45.43.00.00-0, 45.26.25.00-6, 45.21.11.00-0, 45.33.10.00-6, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.56.00-4, 45.31.23.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie wiedzy i doświadczenia: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizowane zostały w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwa zamówienia porównywalne z przedmiotem zamówienia (200 000,00 zł) polegające na budowie lub remoncie budynków mieszkalnych wraz z załączeniem dowodów określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Druk wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie i wykaz, z którego będzie wynikać, że co najmniej jedna osoba uczestnicząca w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Druk oświadczenia i wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1)w zakresie przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, z powodu a)wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia pochodzącego z zewnątrz, którego skutków nie dało się przewidzieć ani zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, 2)w innym zakresie niż przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy, z powodu: a)konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp., b)zmiany przepisów, które mają wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, c)konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, d)zmiany podwykonawców, przy udziale których Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy, wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, pok. nr 20 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 
Pliki do pobrania:

metryczka


Opublikował: Bartosz Żmuda (30 kwietnia 2014, 14:53:08)

Ostatnia zmiana: Bartosz Żmuda (16 maja 2014, 07:38:49)
Zmieniono: ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1276