zamówienie na:

wykonanie wiosennego i jesiennego remontu cząstkowego dróg o nawierzchni bitumicznej masą mineralno – asfaltową z recyklera na terenie Miasta i Gminy Łasin w ilości ok. 2.500 m².

zamawiający: Miasto i Gmina Łasin
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 5.150.000 euro
termin składania ofert: 18 marca 2009  10:00
wynik postępowania: ZP:341-1pn/1/2009 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Uprzejmie informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 5.150.000 euro na: „Wykonanie wiosennego i jesiennego remontu cząstkowego dróg o nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową z recyklera na terenie Miasta i Gminy Łasin”, została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Budowlanych „DROBUD” Sp. j. ul. Głowackiego 20 87-140 Chełmża Oferta została złożona zgodnie ze SIWZ. Oferent spełnia wymagane warunki i załączył wymagane dokumenty. Cena brutto oferty: 93.025,00 zł. Oferta jest najkorzystniejsza cenowo. Kryterium wyboru – cena 100 %. Pozostałe oferty: 1. Przedsiębiorstwo Usług Miejskich „PUM” Sp. z o.o. ul. Cegielniana 4 86 – 300 Grudziądz Oferta została złożona zgodnie ze SIWZ. Oferent spełnia wymagane warunki i załączył wymagane dokumenty. Cena brutto oferty: 131.150,00 zł. 2. Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o. ul. Długa 27 87 – 300 Brodnica Oferta została złożona zgodnie ze SIWZ. Oferent spełnia wymagane warunki i załączył wymagane dokumenty. Cena brutto oferty: 274.195,00 zł. 3. Przedsiębiorstwo Usługowo-Remontowo-Budowlane Adam Werbel ul. Damroki 1 paw. F7 80 – 177 Gdańsk Oferta została złożona zgodnie ze SIWZ. Oferent spełnia wymagane warunki i załączył wymagane dokumenty. Cena brutto oferty: 286.700,00 zł. 




Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
 o wartości poniżej 5.150.000 euro.

Miasto i Gmina Łasin, 86 – 320 Łasin, ul. Radzyńska 2, woj. kujawsko-pomorskie, pow. grudziądzki, tel. 056 466 5043, 056 466 5041, fax 056 466 5046, www.lasin.pl, e-mail: umig@lasin.pl, zgodnie z art. 40 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm),

ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie wiosennego i jesiennego remontu cząstkowego dróg o nawierzchni bitumicznej masą mineralno – asfaltową z recyklera na terenie Miasta i Gminy Łasin w ilości ok. 2.500 m².
 
Przedmiot Zamówienia: 45.23.31.42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie jest przewidywana
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie jest przewidywany
Informacja o aukcji elektronicznej: nie jest przewidywana
Wymagany termin zamówienia:
- od dnia zawarcia umowy do dnia 30 października 2009 roku,
w tym: remont wiosenny do dnia 28 kwietnia 2009 roku.
Razem zakres prac remontowych w ilości – ok. 2.500,00 m².
w tym :
remont wiosenny: ok. 2.000,00 m².
remont jesienny: ok. 500 m².
Podana ilość metrów²jest szacunkowa i może ulec zmianie ze względu na istniejące warunki atmosferyczne.
Zamawiający przed podpisaniem umowy dokona obmiarów z natury, dokładnie określi ilość metrów² podlegających remontowi i zawrze ją w umowie.
Głębokość ubytków w nawierzchni wynosi średnio do 5 cm.
Powstałe ubytki przeznaczone do remontu winny być wycięte pilarką, oczyszczone z gruzu, wysmarowane masą przylepną oraz wylane na ciepło masą bitumiczną
.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
1. Cena brutto (koszt) – 100 %.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać:

- ze strony internetowej Zamawiającego: www.lasin.pl,
- w siedzibie Zamawiającego, pok. 28b w godz. 7:15 – 15:15,
- drogą pocztową na pisemny wniosek Wykonawcy, z zaliczeniem pocztowym. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w sprawach formalnych Anita Kulerska – Podinspektor ds. Zamówień publicznych, tel. (056) 466 50 43 wew. 43, fax. (056) 466 50 46, w godz. 7:15 – 15:15. - w sprawach merytorycznych Wiesław Piotrowski - Kierownik Referatu Inwestycji, Budownictwa i Gospodarki Gruntami, tel. (056) 466 50 43 wew. 30, fax. (056) 466 50 46, w godz. 7:15 – 15:15.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 20 (sekretariat).
Termin związania ofertą – 30 dni od terminu upływu składania ofert.
Termin składania ofert upływa dnia 18 marca 2009 roku o godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 18 marca 2009 roku o godzinie 10.05 w siedzibie Zamawiającego, Sala Konferencyjna. Wadium – nie jest wymagane.

I. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW

1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Zrealizowali z należytą starannością w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym jak w niniejszym postępowaniu potwierdzone pozytywnymi referencjami jednostek na rzecz, których były one zrealizowane.
5. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie (art. 23 ust. 1 ustawy) jako tzw. KONSORCJUM obejmujące dwa lub więcej podmiotów jako partnerów powinna spełniać łącznie minimalne warunki podmiotowe dotyczące Wykonawców, zamieszczone w niniejszym rozdziale, poza n/w warunkami, które muszą być spełnione odrębnie przez każdy z tych podmiotów: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności wymagane przepisami ustawy i prowadzą działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy każdego z podmiotów oferty łącznej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w rozdziale IV SIWZ na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów o których mowa w rozdziale V SIWZ.
b) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca „spełnia” albo „nie spełnia” poszczególnych warunków.
 Ogłoszenie zostało opublikowane w BZP w dniu 26 lutego 2009 roku.

Pliki do pobrania :

Specyfikacja (162kB) pdf
Załączniki (59kB) word
Umowa (55kB) word



metryczka


Opublikował: Bartosz Żmuda (26 lutego 2009, 11:35:01)

Ostatnia zmiana: Bartosz Żmuda (19 marca 2009, 08:02:21)
Zmieniono: wybór oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1682