Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2009 |
|
|
zamówienie na: |
wykonanie termomodernizacji budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Łasinie |
zamawiający: | Miasto i Gmina Łasin |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | poniżej 5.150.000 euro |
termin składania ofert: | 18 maja 2009 10:00 |
wynik postępowania: | Uprzejmie informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 5.150.000 euro na: „Wykonanie termomodernizacji budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Łasinie”, została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowo-Usługowe „JIM” Janusz Pawełczyk, ul. C. Skłodowskiej 15, 86 – 320 Łasin. Oferta została złożona zgodnie ze SIWZ. Oferent spełnia wymagane warunki i załączył wymagane dokumenty. Cena brutto oferty: 66.563,85 zł. Oferta jest najkorzystniejsza cenowo. Kryterium wyboru – cena 100 %. |
_______________________________________________
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 21 kwietnia 2009 roku Sprawa Nr ZP:341-5pn/2009 (93kB)
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 21 kwietnia 2009 roku Sprawa Nr ZP:341-5pn/2009 (103kB)
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 21 kwietnia 2009 roku Sprawa Nr ZP:341-5pn/2009 (90kB)
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartości poniżej 5.150.000 euro.
o wartości poniżej 5.150.000 euro.
Miasto i Gmina Łasin, 86 – 320 Łasin, ul. Radzyńska 2, woj. kujawsko-pomorskie,
pow. grudziądzki, tel. 056 466 5043, 056 466 5041, fax 056 466 5046, www.lasin.pl,
e-mail: umig@lasin.pl, zgodnie z art. 40 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm),
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie termomodernizacji budynku
Ochotniczej Straży Pożarnej w Łasinie
Ochotniczej Straży Pożarnej w Łasinie
Przedmiot Zamówienia: 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie jest przewidywana.
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie jest przewidywany.
Informacja o aukcji elektronicznej: nie jest przewidywana.
Termin wykonania zamówienia:
- 2 miesiące od dnia podpisania umowy.
Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi przez Zakład Projektowania i Usług Budowlanych „BENBUD” Benedykt Reder z siedzibą w Grudziądz.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: prac przygotowawczych (demontaż instalacji odgromowej, demontaż rur spustowych i rynien, demontaż obróbek blacharskich, wycięcie istniejących części parapetów betonowych, demontaż osprzętu z elewacji budynku), prac podstawowych docieplenia (skucie luźnych tynków, uzupełnienie ubytków tynku, wykonanie docieplenia styropianem z warstwą wykończeniową, malowanie budynku farbami silikonowymi), prac wykończeniowych (montaż instalacji odgromowej, montaż rynien i rur spustowych, malowanie wszystkich rynien i rur spustowych oraz balustrad wieży i tarasu farbą chlorokauczukową, wykonanie obróbek blacharskich, montaż zewnętrznych parapetów okiennych, montaż osprzętu na elewacji budynku, przebudowa wpustów rur spustowych do kanalizacji deszczowej), prac dodatkowych (ułożenie opaski z POLBRUKU od strony frontowej budynku).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
1.
Cena brutto (koszt) – 100 %.
- ze strony internetowej Zamawiającego: www.lasin.pl,
- w siedzibie Zamawiającego, pok. 28b w godz. 7:15 – 15:15,
- droga pocztową na pisemny wniosek Wykonawcy, za zaliczeniem pocztowym.
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- w sprawach formalnych Anita Kulerska – Podinspektor ds. Zamówień publicznych, tel. (056) 466
50 43 wew. 43, fax. (056) 466 50 46, w godz. 7:15 – 15:15.
- w sprawach merytorycznych Zbigniew Huk – Podinspektor w Referacie Inwestycji,
Budownictwa i Gospodarki Gruntami, tel. (056) 466 50 43 wew. 26, fax. (056) 466 50 46,
w godz. 7:15 – 15:15.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 20 (sekretariat).
Termin związania ofertą – 30 dni od terminu upływu składania ofert.
Termin składania ofert upływa dnia 18 maja 2009 roku o godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 18 maja 2009 roku o godzinie 10.05 w siedzibie Zamawiającego, Sala Konferencyjna.
Wadium – 1.000,00 zł
I. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW
O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy:
1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
4. Zrealizowali z należytą starannością w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia
polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku wielokondygnacyjnego wielorodzinnego lub
budynku wielokondygnacyjnego użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej każdego z tych
budynków nie mniejszej niż 500 m².
5. Osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
6. Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w rozdziale IV SIWZ na
podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów o których mowa w rozdziale V
SIWZ.
b) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie:
Wykonawca „spełnia” albo „nie spełnia” poszczególnych warunków.
Pliki do pobrania :
Specyfikacja (165kB)
Załączniki 1,2,3 do SIWZ (59kB)
Umowa (59kB)
Załącznik 5
Specyfikacja techniczna (313kB)
Opis techniczny (1171kB)
Przedmiar robót (65kB)
Rysunki cześć 1 (1912kB)
Rysunki cześć 2 (1912kB)
Rysunki cześć 3 (1721kB)
metryczka
Opublikował: Bartosz Żmuda (24 kwietnia 2009, 13:19:08)
Ostatnia zmiana: Bartosz Żmuda (28 maja 2009, 12:23:05)
Zmieniono: zmiany w załączniku
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1635