zamówienie na:

wykonanie termomodernizacji budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Łasinie

zamawiający: Miasto i Gmina Łasin
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 5.150.000 euro
termin składania ofert: 18 maja 2009  10:00
wynik postępowania: Uprzejmie informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 5.150.000 euro na: „Wykonanie termomodernizacji budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Łasinie”, została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowo-Usługowe „JIM” Janusz Pawełczyk, ul. C. Skłodowskiej 15, 86 – 320 Łasin. Oferta została złożona zgodnie ze SIWZ. Oferent spełnia wymagane warunki i załączył wymagane dokumenty. Cena brutto oferty: 66.563,85 zł. Oferta jest najkorzystniejsza cenowo. Kryterium wyboru – cena 100 %.  




ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (96kB) pdf




_______________________________________________

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 21 kwietnia 2009 roku Sprawa Nr ZP:341-5pn/2009 (93kB) pdf


Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 21 kwietnia 2009 roku Sprawa Nr ZP:341-5pn/2009 (103kB) pdf



Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 21 kwietnia 2009 roku Sprawa Nr ZP:341-5pn/2009 (90kB) pdf



Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartości poniżej 5.150.000 euro.

 
Miasto i Gmina Łasin, 86 – 320 Łasin, ul. Radzyńska 2, woj. kujawsko-pomorskie,
pow. grudziądzki, tel. 056 466 5043, 056 466 5041, fax 056 466 5046, www.lasin.pl,
e-mail: umig@lasin.pl, zgodnie z art. 40 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm),
 
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie termomodernizacji budynku
Ochotniczej Straży Pożarnej w Łasinie



Przedmiot Zamówienia: 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
 
 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
 Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie jest przewidywana.
 Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie jest przewidywany.
 Informacja o aukcji elektronicznej: nie jest przewidywana.
 Termin wykonania zamówienia:
 - 2 miesiące od dnia podpisania umowy.
 
Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi przez Zakład Projektowania i Usług Budowlanych „BENBUD” Benedykt Reder z siedzibą w Grudziądz.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: prac przygotowawczych (demontaż instalacji odgromowej, demontaż rur spustowych i rynien, demontaż obróbek blacharskich, wycięcie istniejących części parapetów betonowych, demontaż osprzętu z elewacji budynku), prac podstawowych docieplenia (skucie luźnych tynków, uzupełnienie ubytków tynku, wykonanie docieplenia styropianem z warstwą wykończeniową, malowanie budynku farbami silikonowymi), prac wykończeniowych (montaż instalacji odgromowej, montaż rynien i rur spustowych, malowanie wszystkich rynien i rur spustowych oraz balustrad wieży i tarasu farbą chlorokauczukową, wykonanie obróbek blacharskich, montaż zewnętrznych parapetów okiennych,  montaż osprzętu na elewacji budynku, przebudowa wpustów rur spustowych do kanalizacji deszczowej), prac dodatkowych (ułożenie opaski z POLBRUKU od strony frontowej budynku). 

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
1. Cena brutto (koszt)  –  100 %.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać:
- ze strony internetowej Zamawiającego: www.lasin.pl,
- w siedzibie Zamawiającego, pok. 28b w godz. 7:15 – 15:15,
- droga pocztową na pisemny wniosek Wykonawcy, za zaliczeniem pocztowym.
 Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
    - w sprawach formalnych Anita Kulerska – Podinspektor ds. Zamówień publicznych, tel. (056) 466
      50 43 wew. 43, fax. (056) 466 50 46, w godz. 7:15 – 15:15.
    - w sprawach merytorycznych Zbigniew Huk – Podinspektor w Referacie Inwestycji,
      Budownictwa i Gospodarki Gruntami, tel. (056) 466 50 43 wew. 26, fax. (056) 466 50 46,
      w godz. 7:15 – 15:15.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 20 (sekretariat).
Termin związania ofertą – 30 dni od terminu upływu składania ofert.
Termin składania ofert upływa dnia 18 maja 2009 roku o godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 18 maja 2009 roku o godzinie 10.05 w siedzibie Zamawiającego, Sala Konferencyjna.
Wadium – 1.000,00 zł

I.   WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW
O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy:
1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy 
    Prawo zamówień publicznych.
3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
 4. Zrealizowali z należytą starannością w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a
     jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia
     polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku wielokondygnacyjnego wielorodzinnego lub
     budynku wielokondygnacyjnego użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej każdego z tych
     budynków nie mniejszej niż 500 m².
 5. Osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania
     robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
6. Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w rozdziale IV SIWZ na
    podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów o których mowa w rozdziale V
    SIWZ.
b) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: 
    Wykonawca „spełnia” albo „nie spełnia” poszczególnych warunków.
      
Pliki do pobrania :

Specyfikacja (165kB) pdf
Załączniki 1,2,3 do SIWZ (59kB) word
Umowa (59kB) word

Załącznik 5

Specyfikacja techniczna (313kB) pdf
Opis techniczny (1171kB) pdf
Przedmiar robót (65kB) pdf
Rysunki cześć 1 (1912kB) plik
Rysunki cześć 2 (1912kB) plik
Rysunki cześć 3 (1721kB) plik

metryczka


Opublikował: Bartosz Żmuda (24 kwietnia 2009, 13:19:08)

Ostatnia zmiana: Bartosz Żmuda (28 maja 2009, 12:23:05)
Zmieniono: zmiany w załączniku

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1635