zamówienie na:

wykonanie kompleksowego remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Szonowo.

zamawiający: Miasto i Gmina Łasin
tryb zamówienia: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
nr sprawy:
wartość: poniżej 5.150.000 euro
termin składania ofert: 29 stycznia 2010  10:00
wynik postępowania: Uprzejmie informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 5.150.000 euro na: „Wykonanie kompleksowego remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Szonowo”, została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez Wykonawcę: Zakład Ogólnobudowlany Piotr Kuszyński Wydrzno 54, 86 – 320 Łasin. Oferta została złożona zgodnie ze SIWZ. Oferent spełnia wymagane warunki i załączył wymagane dokumenty. Cena brutto oferty: 70.665,61 zł. Oferta jest najkorzystniejsza cenowo. Kryterium wyboru – cena 100 %. Liczba otrzymanych punktów: 100  





ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (117kB) pdf








__________________________________________________




ZP:341-12pn/2009

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartości poniżej 5.150.000 euro.
 
Miasto i Gmina Łasin, 86 – 320 Łasin, ul. Radzyńska 2, woj. kujawsko-pomorskie,
pow. grudziądzki, tel. 056 466 5043, 056 466 5041, fax 056 466 5046, www.lasin.pl,
e-mail: umig@lasin.pl, zgodnie z art. 40 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm),
 
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie kompleksowego remontu
świetlicy wiejskiej w miejscowości Szonowo.
 
 Przedmiot Zamówienia: 45.00.00.00-7 Roboty budowlane.
 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
 Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie jest przewidywana.
 Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie jest przewidywany.
 Informacja o aukcji elektronicznej: nie jest przewidywana.
 Termin wykonania zamówienia:
 - 3 miesiące od daty przekazania placu budowy.

Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i opisem technicznym wykonania robót budowlanych opracowanymi przez Zakład Projektowania i Usług Budowlanych „BENBUD” Benedykt Reder z siedzibą w Grudziądz.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: robót budowlanych wewnętrznych (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, remont posadzek, wykonanie instalacji wentylacyjnej, ułożenie płytek ceramicznych, naprawa tynków, wykończenie ścian i sufitów gładzią gipsową oraz malowanie ścian i sufitów), robót budowlanych zewnętrznych (remont schodów zewnętrznych z wyłożeniem płytkami antypoślizgowymi oraz wykonanie chodnika).

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:

1. Cena brutto (koszt)  –  100 %.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać:

- ze strony internetowej Zamawiającego: www.lasin.pl,
- w siedzibie Zamawiającego, pok. 28b w godz. 7:15 – 15:15,
- droga pocztową na pisemny wniosek Wykonawcy.
 Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- w sprawach formalnych Anita Kulerska – Inspektor ds. Zamówień publicznych, tel. (056) 46650 43 wew. 43, fax. (056) 466 50 46, w godz. 7:15 – 15:15.
- w sprawach merytorycznych Zbigniew Huk – Podinspektor w Referacie Inwestycji, Budownictwa i Gospodarki Gruntami, tel. (056) 466 50 43 wew. 26, fax. (056) 466 50 46, w godz. 7:15-15:15
.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 20 (sekretariat).
Termin związania ofertą – 30 dni od terminu upływu składania ofert.
Termin składania ofert upływa dnia 29 stycznia 2010 roku o godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 29 stycznia 2010 roku o godzinie 10.05 w siedzibie Zamawiającego, Sala Konferencyjna.
Wadium – 1.000,00 zł

I.WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW
O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy:
1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo  
zamówień publicznych.
3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
4. Zrealizowali z należytą starannością w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,  przynajmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia.
5. Osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania
 robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
6. Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w rozdziale IV SIWZ na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów o których mowa w rozdziale V
SIWZ.
b) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: 
    Wykonawca „spełnia” albo „nie spełnia” poszczególnych warunków


Pliki do pobrania :

Specyfikacja (166kB) pdf
Załącznik nr 1 do SIWZ (oferta) (33kB) word
Załącznik nr 2 do SIWZ (oswiadczenie) (98kB) pdf
Załącznik nr 3 do SIWZ (wykaz) (33kB) word
Załącznik nr 4 do SIWZ (umowa) (54kB) word

Załączniki nr5 do SIWZ
Opis do kosztorysu (58kB) pdf
Opis techniczny (384kB) pdf
Przedmiar robót (70kB) pdf
Rys. Nr B_1 (55kB) pdf
Rys. Nr B_2 (31kB) pdf
Rys. Nr B_3 (28kB) pdf
Rys. Nr B_4 (28kB) pdf
Rys. Nr B_5 (27kB) pdf


___________________________________

Wyjaśnienie do SIWZ (25.01.2010) (84kB) pdf


Wyjaśnienie do SIWZ (13.01.2010) (76kB) pdf

metryczka


Opublikował: Bartosz Żmuda (30 grudnia 2009, 13:16:58)

Ostatnia zmiana: Bartosz Żmuda (19 lutego 2010, 10:03:15)
Zmieniono: zawiadomienie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2346