zamówienie na:

Wykonanie kompleksowego remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Goczałki.

zamawiający: Miasto i Gmina Łasin
tryb zamówienia: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
nr sprawy: -
wartość: poniżej 4.845.000 euro.
termin składania ofert: 12 kwietnia 2010  12:00
wynik postępowania: została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez Wykonawcę: NIKO Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane Arkadiusz Łazarski ul. Tysiąclecia 6/8, 86 – 320 Łasin. Oferta została złożona zgodnie ze SIWZ. Oferent spełnia wymagane warunki i załączył wymagane dokumenty. Cena brutto oferty: 85.239,24 zł. Oferta jest najkorzystniejsza cenowo. Kryterium wyboru – cena 100 %. Liczba otrzymanych punktów: 100,00. 





Specyfikacja (176kB) pdf (06.04.2010)
Załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz ofertowy) (33kB) word (06.04.2010)
Załącznik nr 2 do SIWZ (Oswiadczenie) (25kB) word (06.04.2010)
Załącznik nr 3 do SIWZ (WYKAZ WYKONANYCH W CIĄGU OSTATNICH LAT ROBÓT BUDOWLANYCH) (34kB) word  (06.04.2010)
Załącznik nr 4 do SIWZ (OŚWIADCZENIE ORAZ WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA) (34kB) word (06.04.2010)
Załącznik nr 5 do SIWZ (Umowa) (57kB) word (06.04.2010)


Załączniki nr6 do SIWZ


BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Opis do kosztorysu (73kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Opis techniczny_remont i rozbiórka (514kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Opis techniczny_wymiana pokrycia dachu (478kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Przedmiar robót (130kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_2 (97kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_3 (31kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_4 (29kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_5 (31kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_6 (28kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_7 (48kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_8 (47kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_9 (40kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_10 (41kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_11 (38kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_12 (36kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_13 (36kB)

_____________________________________






Wykonanie kompleksowego remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Goczałki. Realizacja zamówienia: 3 miesiące od daty przekazania placu budowy.
Numer ogłoszenia: 59733 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łasin , ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4665043, faks 056 4665046.

     Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowego remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Goczałki. Realizacja zamówienia: 3 miesiące od daty przekazania placu budowy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i opisem technicznym wykonania robót budowlanych opracowanymi przez Zakład Projektowania i Usług Budowlanych BENBUD Benedykt Reder z siedzibą w Grudziądzu, stanowiącymi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: robót budowlanych wewnętrznych (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, remont posadzek, wykonanie instalacji wentylacyjnej, remont instalacji elektrycznej i wodnokanalizacyjnej, remont sanitariatu, ułożenie płytek ceramicznych, naprawa tynków, wykończenie ścian i sufitów z malowaniem), zakup mebli świetlicowych, robót budowlanych zewnętrznych (wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachodachówkę, remont izolacji przeciwwilgociowej, remont elewacji wraz z ociepleniem budynku). 3.W ramach realizacji zamówienia do obowiązków wykonawcy należy: a)sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót, b)urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, c)załatwienie formalności i podłączenie mediów dla potrzeb budowy, d)wywóz i utylizacja odpadów azbestowo-cementowych, e)zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, f)przeprowadzenie niezbędnych badań i prób związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, g)przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót, h)wykonanie kosztorysu powykonawczego dla celów rozliczenia inwestycji w ramach programu Odnowa i rozwój wsi, i)przestrzeganie zasad mających na celu ochronę środowiska i gospodarki odpadami, j)zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uwagi odnośnie realizacji zamówienia: W celu prawidłowego przygotowania oferty cenowej (cena ofertowa będzie miała charakter ryczałtowy i nie będzie podlegać zmianom przez cały okres trwania umowy, chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac) wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1.300,00 zł. słownie: jedentysiąctrzystazłotych 00/100.

III.2) ZALICZKI

   Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

     III.3.2) Wiedza i doświadczenie

   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
         

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizowane zostały, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia - Załącznik Nr 3 do SIWZ.

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
         

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz i oświadczenie, że co najmniej 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - Załącznik Nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

      III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

          o wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
          o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
          o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

     III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

          o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
          o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
          o aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
          o aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

     III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

     II.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
          o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
          o nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Druk FORMULARZ OFERTOWY - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Druk OŚWIADCZENIE- załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Druk WYKAZ WYKONANYCH W CIĄGU OSTATNICH __ LAT ROBÓT BUDOWLANYCH - załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Druk OŚWIADCZENIE ORAZ WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA - załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty o których mowa w pkt III.4.2) winny być złożone przez każdego Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tylko wtedy, gdy będzie to konieczne z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć i które nie będą zależne od stron umowy. Zmiana postanowień umowy będzie możliwa w terminie jednego miesiąca od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniającej taką zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, pok. 28b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, pok. 20 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Burmistrz Miasta i Gminy Łasin
Franciszek Kawski

Pliki do pobrania :

BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Specyfikacja (166kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Załącznik nr 1 do SIWZ (oferta) (33kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Załącznik nr 2 do SIWZ (oswiadczenie) (25kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Załącznik nr 3 do SIWZ (wykaz) (33kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Załącznik nr 4 do SIWZ (umowa) (57kB)

Załączniki nr5 do SIWZ

BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Opis do kosztorysu (73kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Opis techniczny_remont i rozbiórka (514kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Opis techniczny_wymiana pokrycia dachu (478kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Przedmiar robót (130kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_2 (97kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_3 (31kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_4 (29kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_5 (31kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_6 (28kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_7 (48kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_8 (47kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_9 (40kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_10 (41kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_11 (38kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_12 (36kB)
BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Rys Nr B_13 (36kB)

metryczka


Opublikował: Bartosz Żmuda (18 marca 2010, 13:10:43)

Ostatnia zmiana: Bartosz Żmuda (15 kwietnia 2010, 11:47:36)
Zmieniono: najkorzystniejsza oferta

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2234