Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2010 |
|
|
zamówienie na: |
Dostawa oleju opałowego do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Łasin |
zamawiający: | Miasto i Gmina Łasin |
tryb zamówienia: | Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym |
nr sprawy: | ZP:341-17pn/2010 |
wartość: | poniżej 193.000 euro. |
termin składania ofert: | 2 września 2010 12:00 |
wynik postępowania: | została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „PETROMOT” ul. Konińska 45, 62 – 560 Skulsk, Oferta została złożona zgodnie ze SIWZ. Oferent spełnia wymagane warunki i załączył wymagane dokumenty. 1) Cena zakupu netto 1 litra oleju opałowego w rafinerii PKN ORLEN publikowana na stronie internetowej w dniu 31 sierpnia 2010 roku o godz. 10.00 - 2,22 PLN. 2) Stała marża Wykonawcy do ceny netto za 1 litr oleju opałowego – 0,01 PLN. 3) Podatek VAT 22% - 0,49 PLN. 4) Cena [(1)+(2)+(3)] 1 litra oleju opałowego - 2,72 PLN. 5) Stały upust Wykonawcy od ceny określonej w pkt (4) za 1 litr oleju opałowego – 0,11 PLN. 6) Cena brutto [(4)-(5)] za 1 litr oleju opałowego: 2,61 PLN. Cena brutto [(6) x 220.000] za przedmiot zamówienia: 574.200,00 PLN. Oferta jest najkorzystniejsza cenowo. Kryterium wyboru – cena 100 %. Liczba otrzymanych punktów: 100,00. |
____________________________________________
Dostawa oleju opałowego do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Łasin
Numer ogłoszenia: 229265 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łasin , ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4665043, faks 056 4665046.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Łasin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa oleju opałowego w ilości szacunkowej ok. 220.000 litrów na koszt Wykonawcy do n/w szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Łasin: a)Szkoła Podstawowa w Szonowie - pojemność zbiornika: 5 tys. litrów, b)Szkoła Podstawowa w Wydrznie - pojemność zbiornika: 10 tys. litrów, c)Szkoła Podstawowa w Zawdzie - pojemność zbiornika: 5 tys. litrów, d)Zespół Szkół Publicznych w Łasinie - pojemność zbiornika: 25 tys. litrów, e)Gimnazjum Nr 2 w Jankowicach - pojemność zbiornika: 8 tys. litrów. 2. Typ i ilość urządzeń grzewczych zamontowanych w szkołach na terenie gminy Łasinogrzewanych olejem opałowym: a)Szkoła Podstawowa w Szonowie - kocioł firmy MAKUS o mocy cieplnej 170 kW - 1 szt., b)Szkoła Podstawowa w Wydrznie - kocioł firmy VIESSMANN o mocy cieplnej 270 kW - 1 szt., c)Szkoła Podstawowa w Zawdzie - kocioł firmy MAKUS o mocy cieplnej 170 kW - 1 szt., d)Zespół Szkół Publicznych w Łasinie - kocioł firmy MAKUS o mocy cieplnej 600 kW - 2 szt., e)Gimnazjum Nr 2 w Jankowicach - kocioł firmy VIESSMANN o mocy cieplnej 220 kW - 1 szt. 3. Olej opałowy do szkół będzie zamawiany jednorazowo w ilości ok. 13 - 30 tys. litrów. Drogi dojazdowe do szkół są drogami asfaltowymi (drogi krajowe, wojewódzkie, powiatowe). Istnieją ograniczenia dotyczące wjazdu na place szkolne (wąskie bramy, niedostatecznie utwardzone place). Swobodnie wjechać na place może cysterna o poj. do 18 tys. litrów. Do rozładunku potrzebna jest pompa. 4. Olej opałowy, winien posiadać wybrane (uśrednione) cechy i parametry: 1.Gęstość w temperaturze 15°C: 0,83 g/cm³ 2.Temperatura zapłonu: 60°C 3.Lepkość kinematyczna w temperaturze 20°C: 3,5 mm²/s 4.Skład frakcyjny:- do temp. 250°C destyluje: 35% V/V - do temp. 350°C destyluje: 95% V/V 5. Zawartość siarki: 0,07% m/m 6.Zawartość barwnika: 9,4mg/l 7.Zawartość wody: 55mg/kg 8. Zawartość znacznika: 9mg/l 9. Wartość opałowa: 42,8MJ/kg 10. Temperatura płynięcia:-30°C 5. Szacunkowa wielkość zamówienia określona na ok. 220.000 litrów może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego, związanych z warunkami atmosferycznymi. 6. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia atestu jakości surowca w trakcie każdorazowej dostawy, jako załącznika do faktury. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania kontroli każdorazowej dostawy paliwa, przez odpowiednie jednostki badawcze. W przypadku stwierdzenia złych parametrów spalania, koszty badania pokrywa Wykonawca. 8. W przypadku dostaw oleju opałowego nie posiadającego parametrów określonych w pkt. I.4, naliczane będą kary umowne zgodnie z §9 załączonego projektu umowy - Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 9. Zapłata za dostarczony olej opałowy nastąpi po dokonaniu dostawy, przelewem w ciągu 14 dni od doręczenia faktury. 10. Termin dostawy oleju - dostawa następować będzie w ciągu trzech dni od zawiadomienia Wykonawcy faxem oraz podania przez Wykonawcę faxem ceny 1 litra oleju opałowego danej dostawy w dniu złożenia zamówienia oraz podania terminu dostawy. Podana przez Wykonawcę i zatwierdzona przez Zamawiającego cena z dnia zamówienia jest ceną zakupu i nie może ulec zmianie. 11. Marża określona przez Wykonawcę w ofercie (Załącznik Nr 1 do SIWZ) do ceny netto 1 litra oleju opałowego w czasie realizacji usługi jest stała i nie może ulec zmianie. Zmianie ulegać może tylko udokumentowana przez Wykonawcę cena zakupu netto 1 litra oleju opałowego w rafinerii. 12. Upust określony przez Wykonawcę w ofercie (Załącznik Nr 1 do SIWZ) od ceny brutto 1 litra oleju opałowego w czasie realizacji usługi jest stały i nie może ulec zmianie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 8.000,00 zł. słownie: osiemtysięcyzłotych 00/100.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie zrealizował lub realizuje dostawy oleju opałowego w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia polegające na dostawie oleju opałowego - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wynikające z SIWZ. 1. Druk FORMULARZ OFERTOWY - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Druk OŚWIADCZENIE- załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Druk WYKAZ WYKONANYCH LUB WYKONYWANYCH DOSTAW W CIĄGU OSTATNICH __ LAT - załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tylko wtedy, gdy będzie to konieczne z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć i które nie będą zależne od stron umowy. Zmiana postanowień umowy będzie możliwa w terminie jednego miesiąca od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniającej taką zmianę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2,86-320 Łasin, pok. 28b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2,86-320 Łasin, pok. 20 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania :
Załącznik nr 1 do SIWZ (FORMULARZ OFERTOWY) (36kB)
Załącznik nr 2 do SIWZ (OŚWIADCZENIE) (25kB)
Załącznik nr 3 do SIWZ (WYKAZ WYKONANYCH LUB WYKONYWANYCH DOSTAW W CIĄGU OSTATNICH LAT) (35kB)
Załącznik nr 4 do SIWZ (UMOWA) (61kB)
metryczka
Opublikował: Bartosz Żmuda (24 sierpnia 2010, 14:43:18)
Ostatnia zmiana: Bartosz Żmuda (3 września 2010, 10:10:06)
Zmieniono: ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1620