zamówienie na:

Odśnieżenie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010 - 2011

zamawiający: Miasto i Gmina Łasin
tryb zamówienia: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
nr sprawy: ZP:341-18pn/2010
wartość: poniżej 193.000 euro.
termin składania ofert: 30 września 2010  10:00
wynik postępowania: Uprzejmie informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193.000 euro na: „Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010 - 2011”, zostały wybrane najkorzystniejsze oferty złożone przez Wykonawców na dane Rejony:  




ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (108kB) pdf



______________________________



OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA (140kB) pdf 21.09.2010


Modyfikacja treści SIWZ (115kB) pdf 21.09.2010

_____________________________

Łasin: Odśnieżenie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010 - 2011
Numer ogłoszenia: 255709 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łasin , ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4665043, faks 056 4665046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżenie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010 - 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKAZ REJONÓW DO ODŚNIEŻENIA W GMINIE ŁASIN REJON NR 1 - NOWE MOSTY - 2.300 m, REJON NR 2 - SZCZEPANKI - 7.300 m, REJON NR 3 - PRZESŁAWICE - 5.000 m, REJON NR 4 - STARE BŁONOWO - 3.500 m, REJON NR 5 - NOWE BŁONOWO - 5.900 m, REJON NR 6 - ŁASIN WYBUDOWANIE - 7.900 m, REJON NR 7 - PLESEWO - 3.300 m, REJON NR 8 - GOCZAŁKI - 4.000 m, REJON NR 9 - HUTA STRZELCE - 4.100 m, REJON NR 10 - ZAWDZKA WOLA - 2.100 m, REJON NR 11 - KOZŁOWO - 2.600 m, REJON NR 12 - ZAWDA - 9.000 m, REJON NR 13 - SZYNWAŁD - 5.800 m, REJON NR 14 - JANKOWICE - 3.900 m, REJON NR 15 - WYDRZNO - 2.800 m, REJON NR 16 - NOGAT - 5.300 m, REJON NR 17 - SZONOWO - 9.900 m, REJON NR 18 - JAKUBKOWO - 2.000 m, ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający do odśnieżenia wymaga pojazdów kołowych z łyżką odśnieżającą. Zamawiający nie dopuszcza do odśnieżenia ładowarek i koparko-ładowarek. Zamawiający zastrzega sobie prawo dopuszczenia ładowarek i koparko-ładowarek w ekstremalnych sytuacjach pogodowych dotychczasowemu Wykonawcy na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Prace każdorazowo zlecane będą przez sołtysów danych sołectw, którzy potwierdzać będą wykaz przepracowanych godzin. 3. Wykaz przepracowanych godzin winien być potwierdzony również przez przewodniczącego lub członka danej rady sołeckiej. 4. Koordynatorem prac zimowych będzie: - Podinspektor w Referacie Inwestycji, Budownictwa i Gospodarki Gruntami w UMiG Łasin - Pan Zbigniew Huk. 5. Zamawiający ustala, że pojazd kołowy z łyżką odśnieżającą w ciągu 1 godz. od ustania opadów śniegu jest w stanie odśnieżyć odcinek drogi o długości 7 km. Powyższe ustalenie stanowi podstawę do określenia ilości niezbędnego sprzętu do wykonania przedmiotu zamówienia. Rejon winien być odśnieżony w ciągu 2 godzin od zlecenia odśnieżenia przez sołtysa. 6. W przypadku gdy Wykonawcą zostanie osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej zostanie zawarta z nią Umowa o Dzieło. Projekt umowy stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 7. W przypadku gdy Wykonawcą zostanie firma, zostanie z nią spisana umowa. Projekt umowy stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. 8. Wykonawca odpowiedzialny jest za bezpieczeństwo w ruchu drogowym. 9. Wykonawca zobowiązany jest dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania pojazdów /pomarańczowy, świetlny sygnalizator ostrzegawczy/ przez cały czas trwania realizacji zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje sprawnym technicznie pojazdem kołowym z łyżką odśnieżającą - Załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz i oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają prawo jazdy odpowiedniej kategorii - Załącznik Nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty jakie należy przedłożyć: 1. Kserokopia aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) pojazdu, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Kserokopia dowodu rejestracyjnego z ważnym badaniem technicznym pojazdu, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Kserokopia prawa jazdy osoby wykonującej zamówienie, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Kserokopia dowodu osobistego osoby wykonującej zamówienie, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty wynikające z SIWZ. 1. Druk FORMULARZ OFERTOWY - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Druk OŚWIADCZENIE - załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Druk WYKAZ SPRZĘTU - załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Druk OŚWIADCZENIE ORAZ WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA - załącznik Nr 4 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tylko wtedy, gdy będzie to konieczne z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć i które nie będą zależne od stron umowy. Zmiana postanowień umowy będzie możliwa w terminie jednego miesiąca od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniającej taką zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2, 86 - 320 Łasin, pok. 28b..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2, 86 - 320 Łasin, pok. 20 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

pliki do pobrania:

Specyfikacja (172kB) pdf

Załącznik nr 1 do SIWZ (FORMULARZ OFERTOWY) (81kB) pdf

Załącznik nr 2 do SIWZ (OŚWIADCZENIE) (95kB) pdf

Załącznik nr 3 do SIWZ (WYKAZ SPRZĘTU) (103kB) pdf

Załącznik nr 4 do SIWZ (OŚWIADCZENIE ORAZ WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ WYKONYWAĆ ZAMÓWIENIE) (102kB) pdf

Załącznik nr 5 do SIWZ (WZÓR UMOWY O DZIEŁO) (373kB) pdf

Załącznik nr 6 do SIWZ (WZÓR UMOWY ) (101kB) pdf

metryczka


Opublikował: Bartosz Żmuda (17 września 2010, 13:12:51)

Ostatnia zmiana: Bartosz Żmuda (1 października 2010, 11:27:49)
Zmieniono: ZAWIADOMIENIEO WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1591