zamówienie na:

Wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych Zespołu Szkół Publicznych w Łasinie przy ul. M. C. Skłodowskiej 14

zamawiający: Miasto i Gmina Łasin
tryb zamówienia: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
nr sprawy: ZPU.272.4.2011.PN
wartość: poniżej 4.845.000 euro.
termin składania ofert: 5 maja 2011  12:00
wynik postępowania: Uprzejmie informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 4.845.000 euro na: „Wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych Zespołu Szkół Publicznych w Łasinie przy ulicy M. C. Skłodowskiej 14”, została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez: Konsorcjum: Lider – Zakład Ogólnobudowlany Piotr Kuszyński, Wydrzno 54, 86-320 Łasin, Członek konsorcjum – Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowo-Usługowe „JIM” Janusz Pawełczyk, ul. Curie Skłodowskiej 15, 86-320 Łasin  




ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (96kB) pdf



________________________________

Wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych Zespołu Szkół Publicznych w Łasinie przy ul. M. C. Skłodowskiej 14
Numer ogłoszenia: 117887 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łasin , ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4665043, faks 056 4665046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych Zespołu Szkół Publicznych w Łasinie przy ul. M. C. Skłodowskiej 14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją technicznym wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi przez Zakład Projektowania i Usług Budowlanych BENBUD Benedykt Reder z siedzibą w Grudziądzu, stanowiącymi załącznik Nr 6 do SIWZ. 2.Zakres zamówienia obejmuje: roboty rozbiórkowe i budowlano-montażowe wewnętrzne - ściany działowe, posadzki, stolarka drzwiowa i okienna, instalacja wentylacyjna, instalacja elektryczna, instalacja wodnokanalizacyjna, instalacja centralnego ogrzewania, ułożenie płytek ceramicznych, wykończenie ścian i sufitów oraz wyposażenie i montaż sprzętu sanitarnego. 3.W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: a)sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót, b)przygotowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego w układzie miesięcznym z uwzględnieniem wykonywania robót w okresach przerw wakacyjnych i sfinansowania przez Zamawiającego w 2011 roku wykonanie robót do kwoty 170 000,00 zł brutto (słownie: stosiedemdziesiąttysięcyzłotych 00/100), c)urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, d)załatwienie formalności i podłączenie mediów dla potrzeb budowy, e)zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót oraz umożliwienie funkcjonowania części pomieszczeń sanitarnych w okresie funkcjonowania szkoły (poza przerwami wakacyjnymi), f)zakończenie robót w dniu 29.08.2011 roku w taki sposób, aby czynny był co najmniej 1 węzeł sanitarny na każdym piętrze, g)przeprowadzenie niezbędnych badań i prób związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, h)przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót, i)wykonanie kosztorysu powykonawczego dla celów rozliczenia inwestycji, j)opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, k)przestrzeganie zasad mających na celu ochronę środowiska i gospodarki odpadami, l)zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, m)wywóz i zagospodarowanie odpadów, materiałów pochodzących z rozbiórki, demontażu i wyburzenia. Realizacja zamówienia: do dnia 20 sierpnia 2012 roku, wyłącznie w okresach wakacyjnych: - od 24 czerwca do 29 sierpnia 2011 roku, - od 2 lipca do 20 sierpnia 2012 roku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.42.10-5, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł. słownie: pięćtysięcyzłotych 00/100

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizowane zostały, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót porównywalnych z przedmiotem zamówienia - Załącznik Nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz i oświadczenie, że co najmniej 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - Załącznik Nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Druk FORMULARZ OFERTOWY - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Druk OŚWIADCZENIE - załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Druk WYKAZ WYKONANYCH W CIĄGU OSTATNICH __ LAT ROBÓT BUDOWLANYCH - załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Druk OŚWIADCZENIE ORAZ WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA - załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty o których mowa w pkt III.4.2) winny być złożone przez każdego Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tylko wtedy, gdy będzie to konieczne z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć i które nie będą zależne od stron umowy. Zmiana postanowień umowy będzie możliwa w terminie jednego miesiąca od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniającej taką zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2, 86 - 320 Łasin, pok. 28b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2, 86 - 320 Łasin, pok. 20 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki własne.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Pliki do pobrania :


Specyfikacja (172kB) pdf

Załącznik Nr 1 do SIWZ „FORMULARZ OFERTOWY” (33kB) word

Załącznik Nr 2 do SIWZ OŚWIADCZENIE (25kB) word

Załącznik Nr 3 do SIWZ WYKAZ WYKONANYCH W CIĄGU OSTATNICH ... LAT ROBÓT BUDOWLANYCH (36kB) word

Załącznik Nr 4 do SIWZOŚWIADCZENIE ORAZ WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA (34kB) word

Załącznik Nr 5 do SIWZ Umowa (85kB) word

Załączniki Nr 6 do SIWZ

Przedmiar robót (167kB) pdf

SANITARIATY ŁASIN OPIS TECHNICZNY (1846kB) pdf

SANITARIATY ŁASIN SPECYFIKACJA TECHNICZNA (612kB) pdf

Część rysunkowa:

(pliki archiwum .rar, proszę pobrać zapisać na dysk i wypakować w dowolnej lokalizacji)

Instalacja wod.-kan (1304kB) rar

Instalacja elektryczna (1143kB) rar

Budowlana (7651kB) rar

metryczka


Opublikował: Bartosz Żmuda (18 kwietnia 2011, 14:55:12)

Ostatnia zmiana: Bartosz Żmuda (6 maja 2011, 10:47:25)
Zmieniono: ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2077