zamówienie na:

Wykonanie usługi w zakresie szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Pomysł na aktywność

zamawiający: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasinie
tryb zamówienia: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
nr sprawy: .
wartość: poniżej 193 000 euro
termin składania ofert: 5 maja 2011  10:00
wynik postępowania: Uprzejmie informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (tj.. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), w trybie przetargu nieorganicznego na: Wykonanie usługi w zakresie szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym „Pomysł na aktywność” została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez: Centrum Edukacyjne „EURO” mgr Janina Maleszka ul. Bydgoska 11, 86-300 Grudziądz Oferta została złożona zgodnie z SIWZ. Oferent spełnia wymagane warunki i załączył wymagane dokumenty: Cena brutto oferty: 91 900,00 zł  




ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (276kB) pdf


____________________________________


WYJAŚNIENIE Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 27 kwietnia 2011 roku Numer ogłoszenia: 120953 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011 (90kB) pdf 28.04.2011


WYJAŚNIENIE Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 20 kwietnia 2011 roku Numer ogłoszenia: 120953 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011 (130kB) pdf 27.04.2011


MODYFIKACJA Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 20 kwietnia 2011 roku Numer ogłoszenia: 120953 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011 (88kB) pdf 27.04.2011



Pozostałe załączniki do SIWZ pozostają bez zmian.



___________________________

Łasin: Wykonanie usługi w zakresie szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Pomysł na aktywność
Numer ogłoszenia: 120953 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasinie , ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 466 47 12, faks 56 466 47 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Pomysł na aktywność.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: A. Szkolenie 16 osób na n(w szkoleniach( kursach - termin wykonania od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2011r. 1) Kurs operator koparko - ładowarki - 3 osoby Liczba godzin 202 (teoria i praktyka) Program szkolenia powinien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych oraz zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie na prowadzenie szkoleń dla operatorów koparko-ładowarek. 2) Kurs profesjonalny sprzedawca (96 godz.), z modułami podstawowych zagadnień higieny (10 godz.), obsługą kas i urządzeń fiskalnych (16 godz.) z obsługą komputera (40 godz.) i bezpieczeństwo i higiena pracy (8 godz.) - 3 osoby Liczba godzin łącznie 170 (teoria i praktyka). Kurs powinien obejmować następujące zagadnienia: skuteczne techniki sprzedaży, standardy obsługi klienta, negocjacje handlowe. Praktyki zawodowe powinny odbywać w odpowiednich miejscach dla tego rodzaju kursu. Program szkolenia powinien być zgodny z przepisami obowiązującego prawa. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 3) Kurs magazyniera (24 godz.) z obsługą wózków jezdniowych (67 godz.) i obsługą komputera (40 godz.) - 4 osoby Liczba godzin 131 Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 4) Kurs kadry i płace z elementami księgowości (60godz.), w tym obsługa komputera (40 godz.) - 2 osoby Liczba godzin: 100 godzin Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 5) Mała gastronomia (150 godzin - teoria i praktyka, w tym: podstawowe zagadnienia higieny (10 godzin, kasy i urządzenia fiskalne 16 godzin, dekoracja stołów i układania serwetek 8 godzin, carving - dekoracje z warzyw i owoców 8 godzin) wraz z obsługą komputera (40godzin) - 4 osoby Liczba godzin: 190 Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 6) Zajęcia z doradcą zawodowym - 16 osób Liczba godzin 15 na jednego uczestnika w zakresie aktywnego poszukiwania pracy. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 7) Trening kompetencji i umiejętności społecznych - 16 osób Liczna godzin 15 na jednego uczestnika Wydawane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). B. Szkolenie 15 osób na n(w szkoleniach( kursach - termin wykonania od 01 września do 30 listopada 2011r. 1) Kurs operator pił mechanicznych do ścinki drzew, w zakresie III klasy uprawnień - 1 osoba Liczba godzin 44 (teoria i praktyka) Program szkolenia powinien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych oraz zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie dla operatorów pił mechanicznych do ścinki drzew. 2) Kurs fryzjerstwo (160 godzin teoria i praktyka) oraz obsługa komputera (40 godz.) - 3 osoby Liczba godzin łącznie: 200 Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w zakładach fryzjerskich bądź miejscu spełniającym wymogi dla w(w kursu. Program szkolenia powinien być zgodny z przepisami obowiązującego prawa. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu fryzjerstwa oraz komputerowego zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 3) Mała gastronomia (150 godzin - teoria i praktyka, w tym: podstawowe zagadnienia higieny 10 godzin, kasy i urządzenia fiskalne 16 godzin, dekoracja stołów i układania serwetek 8 godzin, carving - dekoracje z warzyw i owoców 8 godzin) wraz z obsługą komputera (40 godz.) - 4 osoby Liczba godzin: 190 Praktyka w odpowiednich punktach gastronomicznych. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu mała gastronomia oraz komputerowego zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 4) Kurs kosmetyczny (120 godz. teoria i praktyka) wraz z obsługą komputera (40 godz.) - 4 osoby Liczba godzin: 160 Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu kosmetycznego oraz komputerowego zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 5) Opiekun osób starszych (150 godzin teoria i praktyka) wraz z obsługą komputera (40 godz.) - 2 osoby Liczba godzin: 190 Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu opiekuna osób starszych oraz komputerowego zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 6) Kurs profesjonalny sprzedawca (96 godz. ) z modułami: podstawowe zagadnienia higieny (10 godz.), obsługą kas i urządzeń fiskalnych (16 godz.) z obsługą komputera (40 godz.) i bezpieczeństwo i higiena pracy (8 godz.) - 1 osoba Liczba godzin łącznie 170 (teoria i praktyka). Kurs powinien obejmować następujące zagadnienia: skuteczne techniki sprzedaży, standardy obsługi klienta, negocjacje handlowe. Praktyki zawodowe powinny odbywać w odpowiednich miejscach dla rodzaju kursu. Wymagane dokumenty potwierdzające kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 7) Zajęcia z doradcą zawodowym - 15 osób Liczba godzin 15 na jednego uczestnika w zakresie aktywnego poszukiwania pracy. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 8) Trening kompetencji i umiejętności społecznych - 15 osób Liczna godzin 15 na jednego uczestnika Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie usługi dot. przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujące przynajmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu szkoleń( kursów: a) kurs operator koparko-ładowarki, b) kurs magazyniera z obsługą wózków jezdniowych, c) kurs operatora pił mechanicznych do ścinki drzew w zakresie III klasy uprawnień, d) kurs profesjonalny sprzedawca z modułami podstawowych zagadnień higieny, obsługą kas i urządzeń fiskalnych, obsługą komputera i bezpieczeństwa higieny pracy, e) kurs kosmetyczny f) kurs opiekun osób starszych, g) kadry i płace z elementami księgowości, w tym obsługa komputera h) kurs fryzjerstwa, i) kurs mała gastronomia z modułem podstawowe zagadnienia higieny, obsługą kas i urządzeń fiskalnych, j) zajęcia z doradcą zawodowym, k) trening kompetencji i umiejętności społecznych, l) kurs komputerowy - załącznik nr 3 do specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz i oświadczenie, że co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia każdego z niżej wymienionych kursów( szkoleń: a) kurs operator koparko-ładowarki, b) kurs magazyniera z obsługą wózków jezdniowych, c) kurs operatora pił mechanicznych do ścinki drzew w zakresie III klasy uprawnień, d) kurs profesjonalny sprzedawca z modułami podstawowych zagadnień higieny, obsługą kas i urządzeń fiskalnych, obsługą komputera i bezpieczeństwa higieny pracy, e) kurs kosmetyczny, f) kurs opiekun osób starszych, g) kadry i płace z elementami księgowości, w tym obsługa komputera, h)kurs fryzjerstwa i) kurs mała gastronomia z modułem podstawowych zagadnień higieny, obsługą kas i urządzeń fiskalnych, j) zajęcia z doradcą zawodowym, k) trening kompetencji i umiejętności społecznych, l) kurs komputerowy - załącznik nr 4 do specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Druk FORMULARZ OFERTOWY - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Druk OŚWIADCZENIE - załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.Druk WYKAZ WYKONANYCH ( WYKONYWANYCH W CIĄGU OSTATNICH 3 LAT USŁUG SZKOLENIOWYCH - załącznik Nr 3 do SIWZ 4. Druk OŚWIADCZENIE ORAZ WYKAZ OSÓB , KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA - załącznik Nr 4 do SIWZ 5. PROJEKT UMOWY zaparafowany na każdej stronie przez osoby uprawnione - załącznik Nr 5 do SIWZ. Zamawiający przyjmuje, że postanowienia projektu umowy są wiążące do chwili podpisania umowy. 6. Kopie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy - potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty, o których mowa w rozdziale III.4.2 winny być złożone przez każdego z Wykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w harmonogramie szkoleń(kursów wynikających z ewentualnych zmian w Projekcie systemowym pn. Pomysł na aktywność. 2.Zamawiający zastrzega sobie zmiany uczestników szkolenia oraz zmiany szkoleń lub rezygnację z danego szkolenia( kursu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasinie, ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasinie, ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


Pliki do pobrania :

Specyfikacja (592kB) pdf

Załącznik Nr 1 do SIWZ „FORMULARZ OFERTOWY” (346kB) pdf

Załącznik Nr 2 do SIWZ „Oświadczenie' (371kB) pdf

Załącznik Nr 3 do SIWZ WYKAZ WYKONANYCH/WYKONYWANYCH W CIĄGU OSTATNICH TRZECH LAT USŁUG SZKOLENIOWYCH (421kB) pdf

Załącznik Nr 4 do SIWZ OŚWIADCZENIE ORAZ WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONANIU ZAMÓWIENIA (433kB) pdf

Załącznik Nr 5 do SIWZ Umowa (519kB) pdf

metryczka


Opublikował: Bartosz Żmuda (21 kwietnia 2011, 13:10:19)

Ostatnia zmiana: Bartosz Żmuda (9 maja 2011, 14:57:27)
Zmieniono: ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1308