zamówienie na:

dostawy oleju napędowego.

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łasinie
tryb zamówienia: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
nr sprawy: .
wartość: poniżej 193 000 euro
termin składania ofert: 5 maja 2011  11:00
wynik postępowania: ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 




OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (42kB) pdf


_____________________


Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

o szacunkowej wartości poniżej 193 000 euro




Zakład Gospodarki Komunalnej w Łasinie, ul. Grudziądzka 11, 86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie, pow. grudziądzki, tel. 056 451 24 01, fax. 056 466 47 78, www.lasin.pl, zgodnie z art 40 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) ogłoszenie o zamówieniu publicznym ukazało się w BZP w dniu 27.04.2011 r., pod numerem 92072 – 2011.

ogłasza przetarg nieograniczony na dostawy oleju napędowego.


Przedmiot zamówienia: 09134220 – 5 olej napędowy zgodny z normą PN – EN 590:2006


Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie dopuszcza złożenie oferty częściowej.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych.

Zamawiający nie dopuszcza powierzenia realizacji części lub całości zamówienia podwykonawcom.


Realizacja zamówienia: 36 miesięcy od daty podpisania umowy


Kryteria wyboru i ich znaczenie:


Cena brutto - 100%


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej www.lasin.pl SIWZ w wersji drukowanej można odebrać w siedzibie Zamawiającego – sekretariat, pok. nr 10 lub za zaliczeniem pocztowym.

Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Tadeusz Romański,

tel. 56 466 53 20, fax. 56 466 47 78 w godz. od 7.00 do 13.00.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – sekretariat, pok. nr 10

Termin związania ofertą – 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

Wadium w kwocie 4000 zł.

Termin składania ofert upływa 05.05.2011 r. godz. 11.00.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.05.2011 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego (świetlica).


WARUNKI UDZIAŁU


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków wymaganych wg zasad określonych niżej. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych z p. z , a w szczególności: W ostatnim roku (2010) zrealizowali co najmniej 1 zamówienie na dostawę oleju napędowego wielkości określonej w zamówieniu tj. 25 000 l. W przypadku umowy konsorcjum warunek zostanie spełniony w przypadku, gdy partner główny (lider) spełni warunki określone w uwagach. UWAGA: W ostatnim roku (2010) zrealizował co najmniej 1 zamówienie na dostawę oleju napędowego określonej w zamówieniu tj. 25 000 l. 2.Samodzielnie wykonają dostawy określone przedmiotem zamówienia. 3.Spełniły wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przypadku stwierdzenia braku dokumentów wymienionych w punktach 1-17, ich niewłaściwej formy bądź treści sprzecznej z ustawą lub niniejszą specyfikacją Zamawiający ofertę odrzuci. Ponadto Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli : 1)jest niezgodna z ustawą, 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3 ustawy p.z.p. 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5)złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, 6)złożona oferta jest nieważna na podstawie innych przepisów. 7)zawiera błędy w obliczeniu ceny , 8)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie oczywistej omyłki ,o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w-w dokumentu zobowiązany jest każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie obejmującej co najmniej warunki zakreślone w art. 23 ust. 3 ustawy. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga od podmiotów występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczeń. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie w/w oświadczenie składają każdy oddzielnie. 4.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22, ust. 1 pkt. 1-4 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie w/w oświadczenie składają każdy oddzielnie.5.Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Podmioty występujące wspólnie w-w zaświadczenie składają każdy oddzielnie. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Podmioty występujące wspólnie w-w zaświadczenie składają każdy oddzielnie. 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Podmioty występujące wspólnie w-w informacje składają każdy oddzielnie (odpowiednio do statusu podmiotu). 9.Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty nie mniejszej niż wartość netto składanej oferty, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego. Podmioty występujące wspólnie składają w-w dokumenty każdy oddzielnie. 11.Wykaz zamówień zrealizowanych w ostatnim roku (2010) wraz z referencjami (kopie referencji potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) od Zamawiających. Podmioty występujące wspólnie składają w-w wykaz każdy oddzielnie. 12.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z datą ważności min do końca 2011 roku. W przypadku gdy termin ważności polisy lub innego dokumentu upływa przed datą określoną powyżej, Wykonawca złoży w ofercie oświadczenie, że przed upływem terminu ważności dokumentów przedłuży ich ważność na okres do końca 2011 roku. Podmioty występujące wspólnie składają w/w dokumenty każdy oddzielnie. 13.Dokumenty wymienione w pktach 1,2,5,6,7,8,9,11,12 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy (za zgodność). 14.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej , zobowiązany jest przedstawić dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 15.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 13, należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 16.Dokumenty, o których mowa w pkt. 14 i 15 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Wykonawca nie musi poświadczać dokumentów przez polskie placówki konsularne, jeżeli wynika to z umów międzynarodowych. 17.Dowód wniesienia wadium - kopia dowodu wpłaty lub przelewu, w przypadku innych form oryginalny dokument.


Pliki do pobrania :

Specyfikacja (204kB) pdf

metryczka


Opublikował: Bartosz Żmuda (27 kwietnia 2011, 12:25:07)

Ostatnia zmiana: Bartosz Żmuda (9 maja 2011, 13:24:48)
Zmieniono: OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1086