zamówienie na:

dostawy miału węglowego

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łasinie
tryb zamówienia: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
nr sprawy: 2459 /11
wartość: poniżej 193.000 euro
termin składania ofert: 6 grudnia 2011  11:00
wynik postępowania: Uprzejmie informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn.zm.), w trybie przetargu nieograniczonego na Dostawy miału węglowego, została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez: Składnica Artykułów Masowych „WĘGLOPASZ” spółka jawna Tadeusz Mendrygał, Marcin Mendrygał 86 – 031 Osielsko, Żołędowo ul. Koronowska 38  




OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (77kB) pdf


_______________________



WYJAŚNIENIE Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 02.12.2011r. (59kB) pdf


______________________

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

o szacunkowej wartości poniżej 193 000 euro


Zakład Gospodarki Komunalnej w Łasinie, ul. Grudziądzka 11, 86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie, pow. grudziądzki, tel. 056 451 24 01, fax. 056 466 47 78, www.lasin.pl, zgodnie z art 39 - 46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. Z 25.06.2010 r. Nr. 113, poz 759, z późn. zm.) ogłoszenie o zamówieniu publicznym ukazało się w BZP w dniu 28.11.2011r., pod numerem 399230 - 2011

ogłasza przetarg nieograniczony na dostawy miału węglowego

Przedmiot zamówienia: 09.11.10.00-0 miał węglowy typ 32.1 o parametrach jakościowych: wartość opałowa w stanie roboczym min. 23000 kJ/kg, zawartość popiołu wstanie roboczym max. 16 %, zawartość siarki w stanie roboczym max. O,6 %, wilgoć w stanie roboczym max 13 %
granulacja: 0- 20 mm, w tym 0 – 3 mm max 50 % i powyżej 20 mm – max 5 %

Miał musi być wolny od zanieczyszczeń w postaci kamieni, złomu oraz domieszek w postaci mułów.


Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień równoważnych.

Zamawiający nie dopuszcza powierzenia realizacji części lub całości zamówienia podwykonawcom.

Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców w trybie art.38 ust.3 ustawy Pzp.

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.


Realizacja zamówienia: od 01.01.2012 do 31.12.2012 roku


Kryteria wyboru i ich znaczenie:


Wartość brutto za 1800 ton miału węglowego łącznie z kosztami dostawy i rozładunku na placu składowym zamawiającego – 100 %


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej www.lasin.pl SIWZ w wersji drukowanej można odebrać w siedzibie Zamawiającego – sekretariat, pok. nr 10 lub za zaliczeniem pocztowym.

Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Tadeusz Romański, tel. (056) 466 53 20, fax. (056) 466 47 78 w godz. od 7.00 do 15.00.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – sekretariat, pok. nr 10

Termin związania ofertą – 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

Wadium w kwocie 10 000,00 zł.

Termin składania ofert upływa 6.12.2011 r. godz. 11.00.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 6.12.2011 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego (świetlica).


WARUNKI UDZIAŁU


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków wymaganych wg zasad określonych niżej. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych z p. z , a w szczególności: W latach 2008 - 2010 zrealizowali co najmniej 3 dostawy miału węglowego w ilości nie mniejszej niż 1800 ton. W przypadku umowy konsorcjum warunek zostanie spełniony w przypadku, gdy partner główny (lider) spełni warunki określone w uwagach. UWAGA: W okresie lat 2008 - 2010 zrealizował co najmniej 3 dostawy miału węglowego w ilości nie mniejszej niż 1800 ton. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę w zakresie dostaw opału w ilości 1800 ton. 2.Samodzielnie wykonają dostawy określone przedmiotem zamówienia. 3.Spełniły wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przypadku stwierdzenia braku dokumentów wymienionych w punktach 1-17, ich niewłaściwej formy bądź treści sprzecznej z ustawą lub niniejszą specyfikacją Zamawiający ofertę odrzuci. Ponadto Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli : 1)jest niezgodna z ustawą, 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3 ustawy p.z.p. 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5)złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, 6)złożona oferta jest nieważna na podstawie innych przepisów. 7)zawiera błędy w obliczeniu ceny , 8)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie oczywistej omyłki ,o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w-w dokumentu zobowiązany jest każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga od podmiotów występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczeń. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie w/w oświadczenie składają każdy oddzielnie. 4.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22, ust. 1 pkt. 1-4 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie w/w oświadczenie składają każdy oddzielnie. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Podmioty występujące wspólnie w-w zaświadczenie składają każdy oddzielnie. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Podmioty występujące wspólnie w-w zaświadczenie składają każdy oddzielnie. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Podmioty występujące wspólnie w-w informacje składają każdy oddzielnie (odpowiednio do statusu podmiotu). 8.Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty nie mniejszej niż wartość netto składanej oferty, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Podmioty występujące wspólnie składają w-w dokumenty każdy oddzielnie. 10.Wykaz zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat wraz z referencjami (kopie referencji potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) od Zamawiających. Podmioty występujące wspólnie składają w-w wykaz każdy oddzielnie. 11.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z datą ważności min do końca 2011 roku. W przypadku gdy termin ważności polisy lub innego dokumentu upływa przed datą określoną powyżej, Wykonawca złoży w ofercie oświadczenie, że przed upływem terminu ważności dokumentów przedłuży ich ważność na okres do końca 2011 roku. Podmioty występujące wspólnie składają w/w dokumenty każdy oddzielnie. 12.Dokumenty wymienione w pktach 1,2,5,6,7,8,9,10 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy (za zgodność). 13.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej , zobowiązany jest przedstawić dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 14.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 12, należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.15. Dokumenty, o których mowa w pkt. 12 i 13 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Wykonawca nie musi poświadczać dokumentów przez polskie placówki konsularne, jeżeli wynika to z umów międzynarodowych. 16. Wniesienie wadium w pieniądzu – termin uznania na rachunku zamawiającego – przed terminem składania ofert, w przypadku innych form oryginalny dokument załączony do dokumentacji ofertowej .

Pliki do pobrania :


metryczka


Opublikował: Bartosz Żmuda (28 listopada 2011, 11:44:03)

Ostatnia zmiana: Bartosz Żmuda (14 grudnia 2011, 09:38:16)
Zmieniono: OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2092