zamówienie na:

remont budynku ratusza – naprawa wieży ratusza.

zamawiający: Miasto i Gmina Łasin
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 5.150.000 euro.
termin składania ofert: 7 kwietnia 2009  10:00
przyczyna unieważnienia: ZP:341-4pn/5/2009 UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA Burmistrz Miasta i Gminy Łasin uprzejmie informuje, że przeprowadzone postępowanie nr ZP:341-4pn/2009 w trybie przetargu nieograniczonego na „Remont budynku ratusza – naprawa wieży ratusza”, zostało unieważnione. Powyższe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, kwota ta wynosi: 65.000,00 zł. Cena najkorzystniejszej oferty brutto wynosi: 74.348,28 zł. 





ZP:341-4pn/2009

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartości poniżej 5.150.000 euro.

Miasto i Gmina Łasin, 86 – 320 Łasin, ul. Radzyńska 2, woj. kujawsko-pomorskie,
pow. grudziądzki, tel. 056 466 5043, 056 466 5041, fax 056 466 5046, www.lasin.pl,
e-mail: umig@lasin.pl, zgodnie z art. 40 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm),

ogłasza przetarg nieograniczony na remont budynku ratusza – naprawa wieży ratusza.

Przedmiot Zamówienia: 45.26.00.00-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji
dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie jest przewidywana.
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie jest przewidywany.
Informacja o aukcji elektronicznej: nie jest przewidywana.
Termin wykonania zamówienia:
- 2 miesiące od dnia podpisania umowy.

Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową będącą Załącznikiem Nr 5 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje: naprawę wieży, ratusza, uzupełnienie obróbek blacharskich z miedzi (kosze zlewowe i wieża), uszczelnienie zaprawą styków pokrycia dachówki z murami, wymiana gąsiorów ceramicznych, częściowe przełożenie i uzupełnienie dachówek ceramicznych zakładkowych glazurowanych z dekoracyjnym wzorem (dachówka ceramiczna – materiał inwestora), ocena stanu łat i krokwi z uwzględnieniem częściowej wymiany przy zachowaniu istniejących przekrojów, konserwacja łat i krokwi, montaż systemu odstraszającego ptaki oraz instalacji odgromowej.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
1. Cena brutto (koszt) – 100 %.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać:
- ze strony internetowej Zamawiającego: www.lasin.pl,
- w siedzibie Zamawiającego, pok. 28b w godz. 7:15 – 15:15,
- droga pocztową na pisemny wniosek Wykonawcy, za zaliczeniem pocztowym.
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- w sprawach formalnych Anita Kulerska – Podinspektor ds. Zamówień publicznych, tel. (056) 466
50 43 wew. 43, fax. (056) 466 50 46, w godz. 7:15 – 15:15.
- w sprawach merytorycznych Zbigniew Huk – Podinspektor w Referacie Inwestycji,
Budownictwa i Gospodarki Gruntami, tel. (056) 466 50 43 wew. 26, fax. (056) 466 50 46,
w godz. 7:15 – 15:15.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 20 (sekretariat).
Termin związania ofertą – 30 dni od terminu upływu składania ofert.
Termin składania ofert upływa dnia 7 kwietnia 2009 roku o godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 7 kwietnia 2009 roku o godzinie 10.05 w siedzibie Zamawiającego, Sala Konferencyjna.
Wadium – 500,00 zł.

I. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW
O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy:
1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
4. Zrealizowali z należytą starannością w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu
remontu dachu obiektu zabytkowego, podlegającego ochronie konserwatorskiej, pokrytego
dachówką ceramiczną, potwierdzone pozytywnymi referencjami jednostek na rzecz, których były
one zrealizowane.
5. Osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
6. Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w rozdziale IV SIWZ na
podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów o których mowa w rozdziale V
SIWZ.
b) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie:
Wykonawca „spełnia” albo „nie spełnia” poszczególnych warunków.

Ogłoszenie zostało opublikowane w BZP w dniu 12 marca 2009 roku.

Pliki do pobrania

Specyfikacja (175kB) pdf
Załącznik 1,2,3 do SIWZ (56kB) word
Umowa załącznik nr 4 do SIWZ (77kB) word
Załącznik nr 5 Projekt budowlany (1431kB) pdf

metryczka


Opublikował: Bartosz Żmuda (12 marca 2009, 13:03:51)

Ostatnia zmiana: Bartosz Żmuda (23 kwietnia 2009, 14:36:36)
Zmieniono: wynik

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1902