zamówienie na:

wykonanie kompleksowego remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Szynwałd

zamawiający: Miasto i Gmina Łasin
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 5.150.000 euro.
termin składania ofert: 25 maja 2009  10:00
wynik postępowania: Uprzejmie informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 5.150.000 euro na: „Wykonanie kompleksowego remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Szynwałd”, została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „BUDREX” St. Szłapka, W. Szłapka, ul. Modrzewiowa 1, 86 – 300 Grudziądz. Oferta została złożona zgodnie ze SIWZ. Oferent spełnia wymagane warunki i załączył wymagane dokumenty. Cena brutto oferty: 85.400,00 zł. Oferta jest najkorzystniejsza cenowo. Kryterium wyboru – cena 100 %.  




ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (98kB) pdf






ZP:341-7pn/2009

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartości poniżej 5.150.000 euro.
 
Miasto i Gmina Łasin, 86 – 320 Łasin, ul. Radzyńska 2, woj. kujawsko-pomorskie,
pow. grudziądzki, tel. 056 466 5043, 056 466 5041, fax 056 466 5046, www.lasin.pl,
e-mail: umig@lasin.pl, zgodnie z art. 40 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm),
 
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie kompleksowego remontu
świetlicy wiejskiej w miejscowości Szynwałd.



Przedmiot Zamówienia: 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
 
 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
 Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie jest przewidywana.
 Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie jest przewidywany.
 Informacja o aukcji elektronicznej: nie jest przewidywana.
 Termin wykonania zamówienia:
 - 2 miesiące od dnia podpisania umowy.
 
Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i opisem technicznym wykonania robót budowlanych opracowanymi przez Zakład Projektowania i Usług Budowlanych „BENBUD” Benedykt Reder z siedzibą w Grudziądz.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: robót budowlanych wewnętrznych (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, remont posadzek, wykonanie instalacji wentylacyjnej, remont instalacji elektrycznej i wodnokanalizacyjnej, remont sanitariatu, ułożenie płytek ceramicznych, naprawa tynków, wykończenie ścian i sufitów gładzią gipsową oraz malowanie ścian i sufitów), robót budowlanych zewnętrznych (remont schodów zewnętrznych z wyłożeniem płytkami antypoślizgowymi oraz wykonanie chodnika)

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
1. Cena brutto (koszt)  –  100 %.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać:
- ze strony internetowej Zamawiającego: www.lasin.pl,
- w siedzibie Zamawiającego, pok. 28b w godz. 7:15 – 15:15,
- droga pocztową na pisemny wniosek Wykonawcy, za zaliczeniem pocztowym.
 Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
    - w sprawach formalnych Anita Kulerska – Podinspektor ds. Zamówień publicznych, tel. (056) 466 50 43 wew. 43, fax. (056) 466 50 46, w godz. 7:15 – 15:15.
    - w sprawach merytorycznych Zbigniew Huk – Podinspektor w Referacie Inwestycji,
      Budownictwa i Gospodarki Gruntami, tel. (056) 466 50 43 wew. 26, fax. (056) 466 50 46, w godz. 7:15 – 15:15.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 20 (sekretariat).
Termin związania ofertą – 30 dni od terminu upływu składania ofert.
Termin składania ofert upływa dnia 25 maja 2009 roku o godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 25 maja 2009 roku o godzinie 10.05 w siedzibie Zamawiającego, Sala Konferencyjna.
Wadium – 1.000,00 zł.

I. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW
O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy:
1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
4. Zrealizowali z należytą starannością w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a eżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia. 
5
. Osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
6. Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w rozdziale IV SIWZ na
    podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów o których mowa w rozdziale V SIWZ.
b) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie:  Wykonawca „spełnia” albo „nie spełnia” poszczególnych warunków.
      
Ogłoszenie zostało opublikowane w BZP w dniu 30 kwietnia 2009 roku

Pliki do pobrania :

Specyfikacja (165kB) pdf
Załącznik 1.2.3 do SIWZ (58kB) word
Załącznik 4 do SIWZ (umowa) (60kB) word

Załącznik nr 5

Przedmiar robót (109kB) pdf
Opis techniczny (174kB) pdf
Specyfikacja techniczna (713kB) pdf
Rysunki (386kB) plik

metryczka


Opublikował: Bartosz Żmuda (30 kwietnia 2009, 09:49:47)

Ostatnia zmiana: Bartosz Żmuda (9 czerwca 2009, 12:29:08)
Zmieniono: wybór oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1751