zamówienie na:

wykonanie kompleksowego remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Goczałki

zamawiający: Miasto i Gmina Łasin
tryb zamówienia: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
nr sprawy:
wartość: poniżej 5.150.000 euro.
termin składania ofert: 2 lutego 2010  10:00
przyczyna unieważnienia: Burmistrz Miasta i Gminy Łasin uprzejmie informuje, że przeprowadzone postępowanie nr ZP:341-13pn/2009 w trybie przetargu nieograniczonego na „Wykonanie kompleksowego remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Goczałki”, zostało unieważnione. Powyższe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wybrany w w/w postępowaniu Wykonawca - „PERFEKTA” Przedsiębiorstwo Budowlano-Inżynieryjne, Wielkie Lniska 2, 86 – 300 Grudziądz, nie wniósł wadium i nie przedłużył terminu związania ofertą, na wyznaczony przez Zamawiającego okres oraz odstąpił od podpisania umowy w wyznaczonym terminie. Termin podpisania umowy przypadał po terminie związania ofertą. 




UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA (89kB) pdf (18.03.2010r.)








_____________________________________________





_____________________________________________________




ZP:341-13pn/2009


Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartości poniżej 5.150.000 euro.
 
Miasto i Gmina Łasin, 86 – 320 Łasin, ul. Radzyńska 2, woj. kujawsko-pomorskie,
pow. grudziądzki, tel. 056 466 5043, 056 466 5041, fax 056 466 5046, www.lasin.pl,
e-mail: umig@lasin.pl, zgodnie z art. 40 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm),
 
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie kompleksowego remontu
świetlicy wiejskiej w miejscowości Goczałki.
 
Przedmiot Zamówienia: 45.00.00.00-7 Roboty budowlane.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie jest przewidywana.
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie jest przewidywany.
Informacja o aukcji elektronicznej: nie jest przewidywana.
Termin wykonania zamówienia:
- 3 miesiące od daty przekazania placu budowy

Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i opisem technicznym wykonania robót budowlanych opracowanymi przez Zakład Projektowania i Usług Budowlanych „BENBUD” Benedykt Reder z siedzibą w Grudziądz.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: robót budowlanych wewnętrznych (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, remont posadzek, wykonanie instalacji wentylacyjnej, remont instalacji elektrycznej i wodnokanalizacyjnej, remont sanitariatu, ułożenie płytek ceramicznych, naprawa tynków, wykończenie ścian i sufitów z malowaniem), robót budowlanych zewnętrznych (wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachodachówkę, remont izolacji przeciwwilgociowej, remont elewacji wraz z ociepleniem budynku).

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
1. Cena brutto (koszt)  –  100 %.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać:

- ze strony internetowej Zamawiającego: www.lasin.pl,
- w siedzibie Zamawiającego, pok. 28b w godz. 7:15 – 15:15,
- droga pocztową na pisemny wniosek Wykonawcy.
 Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- w sprawach formalnych Anita Kulerska – Inspektor ds. Zamówień publicznych, tel. (056) 46650 43 wew. 43, fax. (056) 466 50 46, w godz. 7:15 – 15:15.
- w sprawach merytorycznych Zbigniew Huk – Podinspektor w Referacie Inwestycji,  Budownictwa i Gospodarki Gruntami, tel. (056) 466 50 43 wew. 26, fax. (056) 466 50 46,w godz. 7:15 – 15:15.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 20 (sekretariat).
Termin związania ofertą – 30 dni od terminu upływu składania ofert.
Termin składania ofert upływa dnia 2 lutego 2010 roku o godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 2 lutego 2010 roku o godzinie 10.05 w siedzibie Zamawiającego, Sala Konferencyjna.
Wadium – 1.300,00 zł.

I.WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW

O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy:
1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo  
    zamówień publicznych.
3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
4. Zrealizowali z należytą starannością w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia.
5. Osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania
     robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
6. Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w rozdziale IV SIWZ na
    podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów o których mowa w rozdziale V
    SIWZ.
b) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: 
    Wykonawca „spełnia” albo „nie spełnia” poszczególnych warunków

Pliki do pobrania :

Specyfikacja (166kB) pdf
Załącznik nr 1 do SIWZ (oferta) (33kB) word
Załącznik nr 2 do SIWZ (oswiadczenie) (25kB) word
Załącznik nr 3 do SIWZ (wykaz) (33kB) word
Załącznik nr 4 do SIWZ (umowa) (57kB) word

Załączniki nr5 do SIWZ
Opis do kosztorysu (73kB) pdf
Opis techniczny_remont i rozbiórka (514kB) pdf
Opis techniczny_wymiana pokrycia dachu (478kB) pdf
Przedmiar robót (130kB) pdf
Rys Nr B_2 (97kB) pdf
Rys Nr B_3 (31kB) pdf
Rys Nr B_4 (29kB) pdf
Rys Nr B_5 (31kB) pdf
Rys Nr B_6 (28kB) pdf
Rys Nr B_7 (48kB) pdf
Rys Nr B_8 (47kB) pdf
Rys Nr B_9 (40kB) pdf
Rys Nr B_10 (41kB) pdf
Rys Nr B_11 (38kB) pdf
Rys Nr B_12 (36kB) pdf
Rys Nr B_13 (36kB) pdf


_______________________________________________


Wyjaśnienie do SIWZ (28.01.2010) (95kB) pdf


Wyjaśnienie do SIWZ (25.01.2010) (91kB) pdf


metryczka


Opublikował: Bartosz Żmuda (31 grudnia 2009, 09:24:24)

Ostatnia zmiana: Bartosz Żmuda (18 marca 2010, 08:42:55)
Zmieniono: unieważnienie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3459