Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2010 |
|
|
zamówienie na: |
Wykonanie przebudowy ulicy Olimpijskiej w Łasinie |
zamawiający: | Miasto i Gmina Łasin |
tryb zamówienia: | Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym |
nr sprawy: | ZP:341-6pn/2010 |
wartość: | poniżej 4.845.000 euro. |
termin składania ofert: | 1 czerwca 2010 12:00 |
wynik postępowania: | Uprzejmie informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 4.845.000 euro na: „Wykonanie przebudowy ulicy Olimpijskiej w Łasinie”, została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez Wykonawcę: TRADE COMPANY „DELTA” Sp. z o.o. ul. Budowlanych 3, 86 – 300 Grudziądz. Oferta została złożona zgodnie ze SIWZ. Oferent spełnia wymagane warunki i załączył wymagane dokumenty. Cena brutto oferty: 229.818,52 zł. Oferta jest najkorzystniejsza cenowo. Kryterium wyboru – cena 100 %. Liczba otrzymanych punktów: 100,00. |
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (95kB)
Wyjasnienie SIWZ z dnia 10 maja 2010 roku Sprawa Nr ZP:341-6pn/2010 (104kB) (26.05.2010r)
MODYFIKACJA Internetowej Wersji SIWZ z dnia 10 maja 2010 roku Sprawa Nr: ZP:341-6pn/2010 zamieszczonej 10.05.2010r. (91kB) (26.05.2010r)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA (139kB) (26.05.2010r)
ZMODYFIKOWANA SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (175kB) (26.05.2010 r)
Załącznik nr 1 do SIWZ (FORMULARZ OFERTOWY) (34kB)
Załącznik nr 2 do SIWZ (OŚWIADCZENIE) (25kB)
Załącznik nr 3 do SIWZ (WYKAZ WYKONANYCH W CIĄGU OSTATNICH LAT ROBÓT BUDOWLANYCH) (35kB)
Załącznik nr 4 do SIWZ (OŚWIADCZENIE ORAZ WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA) (34kB)
Załącznik nr 5 do SIWZ (UMOWA) (59kB)
Numer ogłoszenia: 115475 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
______________________________________________________
Wyjasnienie SIWZ z dnia 10 maja 2010 roku Sprawa Nr ZP:341-6pn/2010 (104kB) (26.05.2010r)
MODYFIKACJA Internetowej Wersji SIWZ z dnia 10 maja 2010 roku Sprawa Nr: ZP:341-6pn/2010 zamieszczonej 10.05.2010r. (91kB) (26.05.2010r)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA (139kB) (26.05.2010r)
ZMODYFIKOWANA SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (175kB) (26.05.2010 r)
Załącznik nr 1 do SIWZ (FORMULARZ OFERTOWY) (34kB)
Załącznik nr 2 do SIWZ (OŚWIADCZENIE) (25kB)
Załącznik nr 3 do SIWZ (WYKAZ WYKONANYCH W CIĄGU OSTATNICH LAT ROBÓT BUDOWLANYCH) (35kB)
Załącznik nr 4 do SIWZ (OŚWIADCZENIE ORAZ WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA) (34kB)
Załącznik nr 5 do SIWZ (UMOWA) (59kB)
Załączniki 6 do SIWZ
OPIS TECHNICZNY - Olimpijska (37kB)
profil podłużny okrężnej (126kB)
profil podłużny osiedlowej (163kB)
Przedmiar robót ul. olimpijska str.1 /2 (90kB)
Przedmiar robót ul. olimpijska str.2/2 (13kB)
przekroje normalne (300kB)
przekroje poprzeczne okrężnej (223kB)
przekroje poprzeczne osiedlowej (311kB)
przekroje poprzeczne osiedlowej cz 2 (196kB)
PZT-ŁASIN (402kB)
szczegóły konstrukcyjne (228kB)
OPIS TECHNICZNY - Olimpijska (37kB)
profil podłużny okrężnej (126kB)
profil podłużny osiedlowej (163kB)
Przedmiar robót ul. olimpijska str.1 /2 (90kB)
Przedmiar robót ul. olimpijska str.2/2 (13kB)
przekroje normalne (300kB)
przekroje poprzeczne okrężnej (223kB)
przekroje poprzeczne osiedlowej (311kB)
przekroje poprzeczne osiedlowej cz 2 (196kB)
PZT-ŁASIN (402kB)
szczegóły konstrukcyjne (228kB)
__________________________
Wykonanie przebudowy ulicy Olimpijskiej w ŁasinieNumer ogłoszenia: 115475 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łasin , ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4665043, faks 056 4665046.
* Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy ulicy Olimpijskiej w Łasinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i opisem technicznym wykonania robót budowlanych opracowanymi przez Zakład Projektowania i Usług Budowlanych BENBUD Benedykt Reder z siedzibą w Grudziądzu, stanowiącymi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2)Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie pieszo jezdni pod dopuszczalne obciążenie 80kN(oś z kostki betonowej - ok. 1.349 m², wykonanie zjazdów na posesje z kostki betonowej - ok. 98 m², wykonanie regulacji istniejących zjazdów z kostki betonowej - ok. 34 m², wyłożenie poboczy pod miejsca parkingowe płytami ażurowymi - ok. 304 m², wykonanie trawników - ok. 380 m². 3)W ramach realizacji zamówienia do obowiązków wykonawcy należy: a)sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót, b)sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego w układzie miesięcznym, c)urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, d)załatwienie formalności i podłączenie mediów dla potrzeb budowy, e)załatwienie formalności związanych z ograniczeniem ruchu na drodze gminnej w czasie prowadzonej przebudowy, f)opracowanie i oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzonej przebudowy, g)zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót i po ich zakończeniu wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, h)zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, i)przeprowadzenie niezbędnych badań i prób związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, j)przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót, k)wykonanie kosztorysu powykonawczego dla celów rozliczenia inwestycji z instytucją dofinansowującą przedsięwzięcie, l)przestrzeganie zasad mających na celu ochronę środowiska i gospodarki odpadami, m)zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, n)przekazanie zdemontowanych płyt drogowych do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łasinie przy ul. Grudziądzkiej 11..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium 2.500,00 zł. słownie:dwatysiącepięćsetzłotych 00/100
III.2) ZALICZKI
* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
* III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizowane zostały, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu remontu lub przebudowy ulicy w technologii porównywalnej z przedmiotem zamówienia o długości nie mniejszej niż 500 mb każde - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz i oświadczenie, że co najmniej 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
o wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
o aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
o aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
o aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
o aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
o wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
o nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wynikające z SIWZ. 1. Druk FORMULARZ OFERTOWY - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Druk OŚWIADCZENIE - załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Druk WYKAZ WYKONANYCH W CIĄGU OSTATNICH __ LAT ROBÓT BUDOWLANYCH - załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Druk OŚWIADCZENIE ORAZ WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA - załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tylko wtedy, gdy będzie to konieczne z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć i które nie będą zależne od stron umowy. Zmiana postanowień umowy będzie możliwa w terminie jednego miesiąca od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniającej taką zmianę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasin.pl,www.bip.lasin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, pok. 28b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, pok. 20 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
Specyfikacja (175kB)
Załącznik nr 1 do SIWZ (FORMULARZ OFERTOWY) (34kB)
Załącznik nr 2 do SIWZ (OŚWIADCZENIE) (25kB)
Załącznik nr 3 do SIWZ (WYKAZ WYKONANYCH W CIĄGU OSTATNICH LAT ROBÓT BUDOWLANYCH) (35kB)
Załącznik nr 4 do SIWZ (OŚWIADCZENIE ORAZ WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA) (34kB)
Załącznik nr 5 do SIWZ (UMOWA) (59kB)
Załączniki 6 do SIWZ
OPIS TECHNICZNY - Olimpijska (37kB)
profil podłużny okrężnej (126kB)
profil podłużny osiedlowej (163kB)
Przedmiar robót ul. olimpijska str.1 /2 (90kB)
przekroje normalne (300kB)
przekroje poprzeczne okrężnej (223kB)
przekroje poprzeczne osiedlowej (311kB)
przekroje poprzeczne osiedlowej cz 2 (196kB)
PZT-ŁASIN (402kB)
szczegóły konstrukcyjne (228kB)
metryczka
Opublikował: Bartosz Żmuda (10 maja 2010, 14:11:09)
Ostatnia zmiana: Bartosz Żmuda (2 czerwca 2010, 12:01:53)
Zmieniono: rozstrzygnięcie
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1569