zamówienie na:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami: 1) Remont ulicy Wałowej w Łasinie, 2) Budowa czterech kompleksów obiektów małej architektury w miejscach publicznych (Place zabaw) w miejscowościach: Święte, Nowe Jankowice, Wydrzno, Wybudowanie Łasińskie, 3) Budowa pięciu kompleksów wiat przystankowych w miejscowościach: Nogat, Przesławice, Goczałki, Huta Strzelce, Plesewo.

zamawiający: Miasto i Gmina Łasin
tryb zamówienia: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
nr sprawy: ZP:341-13pn/2010
wartość: poniżej 193.000 euro.
termin składania ofert: 19 lipca 2010  12:00
wynik postępowania: została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez Wykonawcę: Zakład Projektowania Usług Budowlanych „BENBUD” inż. Benedykt Reder ul. Ks. dr Wł. Łęgi 1/27, 86 – 300 Grudziądz. Oferta została złożona zgodnie ze SIWZ. Oferent spełnia wymagane warunki i załączył wymagane dokumenty. Cena brutto oferty: 8.052,00 zł. Oferta jest najkorzystniejsza cenowo. Kryterium wyboru – cena 100 %. Liczba otrzymanych punktów: 100,00.  




ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (76kB) pdf



_____________________________________

Łasin: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami: 1) Remont ulicy Wałowej w Łasinie, 2) Budowa czterech kompleksów obiektów małej architektury w miejscach publicznych (Place zabaw) w miejscowościach: Święte, Nowe Jankowice, Wydrzno, Wybudowanie Łasińskie, 3) Budowa pięciu kompleksów wiat przystankowych w miejscowościach: Nogat, Przesławice, Goczałki, Huta Strzelce, Plesewo.
Numer ogłoszenia: 182263 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łasin , ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4665043, faks 056 4665046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami: 1) Remont ulicy Wałowej w Łasinie, 2) Budowa czterech kompleksów obiektów małej architektury w miejscach publicznych (Place zabaw) w miejscowościach: Święte, Nowe Jankowice, Wydrzno, Wybudowanie Łasińskie, 3) Budowa pięciu kompleksów wiat przystankowych w miejscowościach: Nogat, Przesławice, Goczałki, Huta Strzelce, Plesewo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami: a)Remont ulicy Wałowej w Łasinie, b)Budowa czterech kompleksów obiektów małej architektury w miejscach publicznych (place zabaw) w miejscowościach: Święte, Nowe Jankowice, Wydrzno, Wybudowanie Łasińskie, c)Budowa pięciu kompleksów wiat przystankowych w miejscowościach: Nogat, Przesławice, Goczałki, Huta Strzelce, Plesewo, wykonywanych wg dokumentacji projektowych opracowanych przez Zakład Projektowania i Usług Budowlanych BENBUD Benedykt Reder z siedzibą w Grudziądz, stanowiącymi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2.Zakres zamówienia obejmuje sprawowanie pełnego zakresu czynności inspektora nadzoru wymieniony w art. 25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 3.W ramach realizacji zamówienia do obowiązków wykonawcy należy: a)udział w naradach i komisjach technicznych w celu oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, b)sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych przekładanych przez wykonawcę i potwierdzanie wykonania robót, c)sprawdzanie i określanie stanu zaawansowania robót, d)potwierdzenie zgłoszenia wykonawcy o zakończeniu robót oraz udział w odbiorze końcowym - w tym sporządzenie protokołu odbioru robót,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz i oświadczenie, że co najmniej 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. - Załącznik Nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Druk FORMULARZ OFERTOWY - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Druk OŚWIADCZENIE- załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Druk OŚWIADCZENIE ORAZ WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA - załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty o których mowa w pkt III.IV.2) winny być złożone przez każdego Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tylko wtedy, gdy będzie to konieczne z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć i które nie będą zależne od stron umowy. Zmiana postanowień umowy będzie możliwa w terminie jednego miesiąca od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniającej taką zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, pok. 28b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, pok. 20 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Pliki do pobrania :

Specyfikacja (158kB) pdf

Załącznik nr 1 do SIWZ (FORMULARZ OFERTOWY) (39kB) word

Załącznik nr 2 do SIWZ (OŚWIADCZENIE) (26kB) word

Załącznik nr 3 do SIWZ (OŚWIADCZENIE ORAZ WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA) (35kB) word

Załącznik nr 4 do SIWZ (UMOWA) (54kB) word

Załączniki 5 do SIWZ  (Remont ulicy Wałowej w Łasinie)

BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Przedmiar robót (75kB)

BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Szczególowe Specyfikacje Techniczne (729kB)

BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Projekt wykonawczy (3068kB)

Załączniki 5 do SIWZ  (Budowa czterech kompleksów obiektów małej architektury w miejscach publicznych (Place zabaw) w miejscowościach: Święte, Nowe Jankowice, Wydrzno, Wybudowanie Łasińskie,)

BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Dokumentacja Wybudowanie Łasińskie (1892kB)

BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Dokumentacja Nowe Jankowice (2216kB)

BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Dokumentacja Wydrzno (2629kB)

BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Dokumentacja Święte (2538kB)


Załączniki 5 do SIWZ  (Budowa pięciu kompleksów wiat przystankowych w miejscowościach: Nogat, Przesławice, Goczałki, Huta Strzelce, Plesewo.)

BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Dokumentacja Goczałki (3990kB)

BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Dokumentacja Huta Strzelce (4501kB)

BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Dokumentacja Nogat (3726kB)

BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Dokumentacja Plesewo (3999kB)

BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Dokumentacja Przesławice (3600kB)

(pliki archiwum .rar, proszę pobrać zapisać na dysk i wypakować w dowolnej lokalizacji)

metryczka


Opublikował: Bartosz Żmuda (9 lipca 2010, 11:32:29)

Ostatnia zmiana: Bartosz Żmuda (21 lipca 2010, 14:12:39)
Zmieniono: ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3655