zamówienie na:

Budowa pięciu kompleksów wiat przystankowych w miejscowościach: Nogat, Przesławice, Goczałki, Huta Strzelce, Plesewo

zamawiający: Miasto i Gmina Łasin
tryb zamówienia: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
nr sprawy: ZP:341-16pn/2010
wartość: poniżej 4.845.000 euro.
termin składania ofert: 3 września 2010  12:00
przyczyna unieważnienia: Powyższe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania: 60.184,58 zł. W postępowaniu wpłynęła 1 oferta: 1. BUDOTECHNIKA Sp. z o.o. ul. Bierawka 2A, 44 – 145 Pilchowice, Cena brutto oferty: 76.372,00 zł. Oferenci wykluczeni: 0 Ofert odrzucone: 0  




UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA (89kB) pdf 03.09.2010 r




___________________________________________

MODYFIKACJA Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 9 sierpnia 2010 roku Sprawa Nr: ZP:341-16pn/2010 (88kB) pdf 30.08.2010 r

ZMODYFIKOWANA SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (175kB) pdf
30.08.2010 r


(pozostałe załączniki pozostają bez zmian)

_______________________________
_________

WYJAŚNIENIE Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 9 sierpnia 2010 roku Sprawa Nr ZP:341-16pn/2010 (131kB) pdf (26.08.2010)



_______________________________________

Budowa pięciu kompleksów wiat przystankowych w miejscowościach: Nogat, Przesławice, Goczałki, Huta Strzelce, Plesewo

Numer ogłoszenia: 214029 - 2010; data zamieszczenia: 09.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łasin , ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4665043, faks 056 4665046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa pięciu kompleksów wiat przystankowych w miejscowościach: Nogat, Przesławice, Goczałki, Huta Strzelce, Plesewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i opisem technicznym wykonania robót budowlanych opracowanymi przez Zakład Projektowania i Usług Budowlanych BENBUD Benedykt Reder z siedzibą w Grudziądz, będącymi załącznikiem do SIWZ. 2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: robót ziemnych, robót fundamentowych, dostawy i robót montażowych konstrukcji wiaty, robót w zakresie utwardzenia nawierzchni z kostki betonowej o gr. 6cm. 3.W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: a)sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót, b)urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, c)załatwienie formalności i podłączenie mediów dla potrzeb budowy, d)zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, e)przeprowadzenie niezbędnych badań i prób związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, f)zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót i po zakończeniu wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, g)przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót, h)wykonanie kosztorysu powykonawczego dla celów rozliczenia inwestycji z instytucjami dofinansowującymi zadanie, i)przestrzeganie zasad mających na celu ochronę środowiska i gospodarki odpadami, j)zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uwagi odnośnie realizacji zamówienia: W celu prawidłowego przygotowania oferty cenowej (cena ofertowa będzie miała charakter ryczałtowy i nie będzie podlegać zmianom przez cały okres trwania umowy, chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac) wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.38.20-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 500,00 zł. słownie: pięćsetzłotych 00/100.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizowane zostały, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia - Załącznik Nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz i oświadczenie, że co najmniej 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - Załącznik Nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wynikające z SIWZ. 1. Druk FORMULARZ OFERTOWY - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Druk OŚWIADCZENIE - załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Druk WYKAZ WYKONANYCH W CIĄGU OSTATNICH __ LAT ROBÓT BUDOWLANYCH - załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Druk OŚWIADCZENIE ORAZ WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA - załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty o których mowa w pkt III.IV.2) winny być złożone przez każdego Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tylko wtedy, gdy będzie to konieczne z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć i które nie będą zależne od stron umowy. Zmiana postanowień umowy będzie możliwa w terminie jednego miesiąca od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniającej taką zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2, 86 - 320 Łasin, pok. 28b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2, 86 - 320 Łasin, pok. 20 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Pliki do pobrania :

Specyfikacja (175kB) pdf

Załącznik nr 1 do SIWZ (FORMULARZ OFERTOWY) (34kB) word

Załącznik nr 2 do SIWZ (OŚWIADCZENIE) (25kB) word

Załącznik nr 3 do SIWZ (WYKAZ WYKONANYCH W CIĄGU OSTATNICH LAT ROBÓT BUDOWLANYCH) (35kB) word

Załącznik nr 4 do SIWZ (OŚWIADCZENIE ORAZ WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA) (34kB) word

Załącznik nr 5 do SIWZ (UMOWA) (58kB) word

Załączniki 6 do SIWZ

BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Dokumentacja Goczałki (3990kB)

BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Dokumentacja Huta Strzelce (4501kB)

BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Dokumentacja Nogat (3726kB)

BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Dokumentacja Plesewo (3999kB)

BIP - Urząd Miasta i Gminy Łasin  Dokumentacja Przesławice (3600kB)

(pliki archiwum .rar, proszę pobrać zapisać na dysk i wypakować w dowolnej lokalizacji)

metryczka


Opublikował: Bartosz Żmuda (9 sierpnia 2010, 14:09:17)

Ostatnia zmiana: Bartosz Żmuda (3 września 2010, 14:03:18)
Zmieniono: unieważnienie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2417